7tilføjet af

GRØN TEA MOD UREN HUD ♥

Yupp, that's right. :-)
Jeg har haft urenheder siden jeg var 12 år, nu er jeg 15. Jeg prøvede alt!
Brugte Basiron, Redap osv, osv.. (Redap har dog hjulpet en smule), men de var aldrig helt væk! Jeg havde rigtige mange, og jeg blev mobbet med det. Det var rigtig hårdt, og jeg mistede også en del selvtillid. HER KOMMER GRØN TEA IND!
Hvordan?
Grøn tea stabiliserer hormoner. (Hormonerne er med til at gøre, at du får uren hud)
Grøn tea udrenser huden/kroppen.
- Desuden hjælper det også mod hovedpine og det forebygger kræft!
Hvad skal jeg gøre?/Hvad gjorde jeg?
- Jeg drikker 2-3 kopper tea om dagen. (Lader teen trække omkring 3-4 minutter, så den bliver stærk)
- Når teen er lavet, tager jeg te-posen op igen (Uden at vride den fri for det grønne tea der sidder på), derefter kører jeg det rundt på huden, og lader det sidde indtil min hud har absorberet det, og vasker det af med koldt vand så porerne bliver lukket!
- Og nyder den grønne tea. (Grøn tea smager ikke ligefrem fantastisk, du skal lige vænne dig til smage, da det godt kan smage en smule bittert)
- Husk derefter, at bruge en creme der er beregnet til uren hud.
Jeg bruger Effaclar Duo, som jeg har købt på apoteket, som faktisk også har hjulpet rigtig godt! Link: http://www.ditapotek.dk/filer/54115_folder_8x21_dk.pdf
(Jeg gør dette hver gang jeg drikket en kop grøn tea)
+ Jeg spiser 5 gulerødder om dagen, som jeg river og putter citron saft på.
Gulerødder skulle give en klar hud, og mindske urenheder.
Citronsaft skulle være med til at udrense huden.


Jeg har drukket tea i 4-5 måneder, og det har hjulpet HELT fantastisk + Min Effaclar duo! + Redap (Recept fra lægen) +Dyberensende Maske (Til uren hud) fra Matas + Skrubbe Maske (Til uren hud) fra Matas!
Skrubbemasken er god til sår efter urenheder, og især til hudorme!
Før: Min hud var rigtig fedtet i T-zonen, min pande havde RIGTIG mange knupper + hudorme.
Min næsekroge havde også hudorme, og mine hage var HELT ekstremt. Der var VILDT mange store/svære/ømme urenheder, som bare kom igen og igen efter man lige slap af med det. Og da jeg brugte foundation til at dække det med, gled det af UANSET hvor god en foundation jeg brugte, da min hud var så fedtet.
Nu: Min hud er ikke så fedtet (dog lidt, men ikke så fedtet som før). Min pande har næsten ikke flere hudorme, min næse er mat og fri for hudorme. Min hage; Jeg har 2 små urenheder på min hage lige nu, og et par røde mærker fra tidligere urenheder, som så småt er ved at forsvinde.
Bemærk: Det kan tage lidt tid for at få den optimale virkning. Det tog 5 måneder for mig, at komme af med næsten alt, men jeg glemte også meget tit at drikke Grøn Tea.
Jeg fortæller om MIN erfaring, med de produkter jeg har brugt og med te'en. Det har hjulpet på mig. (Og jeg havde vildt meget!!)
Jeg håber virkelig I tager det her til Jer, tænk hvis det kunne hjælpe!
Jeg kan prøve at se om jeg kan finde før og efter billeder, for at bevise hvad der er sket siden jeg prøvede denne "kur"
Held og lykke!
- Emma. :-)
tilføjet af

Tilføjelse. :-)

Brugte også Effaclar (Til badet, som jeg skummer op og påfører, og vasker af.)
http://www.ditapotek.dk/filer/54115_folder_8x21_dk.pdf
(Længere nede på siden.)
tilføjet af

FØR&EFTER billeder! :-D

Sorry, at jeg bliver ved med at lave indlæg. Men her er før og efter billeder.
Det første billede er taget i August 2010, INDEN jeg startede "kuren".
Det andet billede er taget i December 2010.
Kan du se forskellen? Godt nok er de ikke helt væk, men det er godt nok ikke meget. :-)
tilføjet af

Ej ****..

Nu glemte jeg at linke..
http://tinypic.com/view.php?pic=2nv4cpz&s=7
DER ER DET. Ok, stopper med flere indlæg. -.-'
tilføjet af

Hvor er det..

..dejligt at du gider dele dine erfaringer med os!😃
Jeg lider også selv af uren hud og jeg drikker os en masse grøn te i løbet af dagen,
og jeg synes virkelig også det har en effekt på huden, i det den ser friskere og sundere ud.
Ville bare lige kommet med en gang ros til dig for et rigtig godt indlæg om et problem der rammer næsten alle! :)
Mange hilsner herfra..
tilføjet af

andre midler også

tilføjet af

Årh!

Dejligt, at du siger det.
Tak! :-)
tilføjet af

jeg bruger urtebad

hej, jeg er selv en ung pige på 19.
personlig så fortrækker jeg at tage et dejligt urtebad 2-3 gange om ugen, det finder jeg dejlig afslappende og det har gjort underværker for min hud, så nu er den både sund, rask og smuk ^^ og en dejlig kop urte the bagefter er lige sagen.
men det er nu nok ikke alle der kan tage urtebad siden det næste kræver at man har et badkar for at man kan få fuld fornøjgelse af det.
jeg plejede at købe teen direkte, men nu bestilder jeg det bare her.
http://brianandreasen-iridology-herbalproducts.dk/
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.