At arbejde som freelancer
Er der nogen der har erfaring med at arbejde som freelancer? Hvordan gør man? Skal man være moms-registreret eller får man bare løn fra de forskellige arbejdsgivere?
ProfessorWeb
ProfessorWeb
| Udbringning af kage? |
| Kan du anbefale en lækker menu? |
| hyldeblomstdrik |
| Dagens menu |
| Haribo Guldbamser |
| PLUK SELV JORDBÆR |
| Tulips Moi supper |
| Hvilke færdiglavede supper er bedst? |
| Brus i sodavand |
| Menuen i dag. |