12tilføjet af

6% af 7896 kr.

Hvad er det?? Please hjælp
tilføjet af

Har du

ikke selv en lommeregner?
Ellers vil jeg informere dig om, at du sidder ved en af de største af slagsen - din PC...
tilføjet af

473,76

det er 473,76
Hvad skal du bruge det til
tilføjet af

Hvad nu...

hvis man ikke kan finde ud at, at udregne procenter på lommeregneren? Det kan jeg fx ikke.
tilføjet af

blir

man mindre ensom af resultatet??
tilføjet af

udregning

Del tallet med 100 og gan det nye med 6...
7896/100 = 78,96
78,96x6 = 473,76
sværrere er det ikke.
tilføjet af

det står

mindst lige så dårligt til med din regning som med mit, dansk ikke fandens godt kan jeg sige dig
tilføjet af

VisseVasseVås

Du klarer dig da fint. Jeg forstod det meste af det du skrev :o)
Mvh Lagermann
tilføjet af

per hundrede

Procent betyder per hundrede - det er derfor man skal dividere med hundrede. Og da du skal have 6 ganger du med hundrede og får det resultat, som er skrevet allerede
tilføjet af

Nu må det for fanden

være nok. Hvor dumt kan man spørge?
tilføjet af

Lad dog være

med at tale så nedsættnde om dine medmennesker. Det ku´jo være, at du selv fik brug for hjælp en dag?
hej, hej
tilføjet af

Det mærkelige er ikke spørgsmålet

Det mærkelige er ikke spørgsmålet, synes jeg, men derimod at han spørger folk her på Debatten- så må man fandme være ensom hvis man ikke kender en eneste som man lige kan ringe til og spørge!?
tilføjet af

Undskyld mig

Men er du virkelig så ensom at der ikke findes nogle mennesker i dit liv som du kan ringe og spørge?? Istedet for at spørge på folk her i debatten?? Jeg er ikke forarget jeg undrer mig bare
MVH
Le Voix
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.