4tilføjet af

200 mill. i Nakken på Autonome!

I Københavns Kommune får alle hvad de tilkommer, i hvert fald hvis de er voldelige nok! Den populære pengegiver Ritt Bjerregaard har ifølge en opgørelse, forgyldt de autonome med ikke mindre end 200 millioner kommunale skattekroner.
Nørrebro stod i flammer, butiksruder, biler, hele kvarteret og andre dele af København blev hærget af vandalerne. De uartige piger og drenge måtte forlade dét hus, som de ikke ejede, så overborgmesteren og hendes tro væbner, fandt en ny residens på Dortheavej, hvor det hele nu kan starte forfra, bare med nye gidsler.
Den konservative gruppe på Københavns Rådhus, som har lavet undersøgelsen anslår at ca. 50 autonome bruger det nye hus, hvilket betyder at Ritt på skatteborgernes regning, har forgyldt hver eneste ene autonom med 4 millioner i huslejetilskud.
Venstrefløjen sidder som bekendt på et bekvemt flertal i Københavns Kommune! Hvor de dog administrerer skatteborgernes penge på forsvarlig vis, ikke? Er der mon nogen der tør gætte på, hvor mange uhumske lokummer Ritt & Co. kunne have fået gjort i stand for 200 millioner?
realisten.
tilføjet af

Hvis jeg havde boet derovre

ville jeg have været rasende.
Men jeg må sige at jeg ikke er overrasket, når man ser hvilke personager der sidder i deres bystyre.
En kontroversiel socialdemokrat der fører sig frem som var hun dronning og præsident i samme person.
Som teknisk direktør har de en komiker med en baggrund som medvært i et satirisk radioprogram.
Det er i sandhed en forunderlig kommune og om jeg nogensinde gad bo i den😃😃
tilføjet af

Lyder alt for dyrt..

men det er åbenbart prisen for at have småborgerlige holdninger der ikke kan rumme en flok teenagere der synger om revolution, mens de drikker bajere og venter på at gøre deres studier færdige. Hvis man havde fået en ordning i tide, hvor de var blevet, hvor de var, så var det aldrig løbet op i det beløb. Ungdomshuset var en okay nabo, jeg boede tæt på dem i årevis uden problemer. At de så tilhører en fløj, jeg er meget uenig med politisk gør ikke at jeg ikke kan tåle, at de har et hus, hvor de kan hygge sig. Selv politiet udtalte at der var meget lidt ballade med udgangspunkt i ungdomshuset - vel at mærke før man begyndte at tale om en rydning.
tilføjet af

Sidelinien??

Igen, hva?
Jooh modille du kan dit håndværk, -sov godt.
med de kærligste hilsener.
realisten.
tilføjet af

Modille?

Snakker du altid med dig selv?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.