5tilføjet af

1.date i 100 år

....eller rettere i 10 år...
Jeg er ved at dø af skræk.. Jeg har været alene i snart 2 år og havde egentlig forsvoret mænd i al evighed, men er nu kommet på andre tanker.
Der er en jævnaldrende mand (vi er i 30'erne), som jeg har haft et godt øje til et lille stykke tid, der har inviteret mig ud. Det er for så vidt alletiders, men jeg aner ikke hvilket ben jeg skal stå på. Jeg aner ikke hvordan jeg skal "te" mig.
Jeg har jo selvfølgelig tænkt mig at være mig selv.....men hvad forventes der af en på en såkaldt 1. date? Er det efterhånden kotymen at der forventes sex (har før læst indlæg hvor en del mænd mente det lå mellem linierne når man takkede ja til en date)?? Hvad med betalingssituationen...hvem tager regningen??
Åhh haha kan I høre det er længe siden....ved da godt det er problem i peditesse-størrelsen, men sidder næsten på nippet til en aflysning fordi jeg er så usikker øv
Hilsen Nervøsen
tilføjet af

tillykke med daten

allerførst et kæmpe tillykke ... han er jo interesseret ham du vil have ... fedt . det værste er overstået . og tro mig han er sikkert lige så nervøs som du er 😃
der forventes simpelthen ikke andet end at du er dig selv .. på godt og ondt . intet sex ingenting .. kun at i gør hvad der falder naturligt .. man må godt have sex men man må søremig også gerne vente ... det ville jeg selv gøre ... men helt ærligt the game forandrer sig aldrig . 😉
hav en helt fantastisk aften ....OG HUSK AT NYDE DET 😉[s]
tilføjet af

BREATHE!

det er dejligt at høre at du skal afsted på en date.
Slap af! Det lyder elendigt og klichee men det er det eneste der virker. (lad vær med at fortælle historier om uglens vingefang, som min date engang gjorde pga. nerver).
Der er ingen regler der siger sex er noget der skal ske på første date, du behøver ikke engang at kysse ham. Hvis du er kommet ud med en der forventer sex, så er det stadig dig der holder kortene, det er ikke forkert at sige nej.
Hvem tager regningen? Hmm... Lad ham tage den! Jeg ved det er lidt oldfashion, men har du ikke investeret tid og penge i at kunne se fantastisk ud? Smart tøj, dyr parfume, make up osv. Lad ham betale, der intet værre end en nærrig mand. Så kan du altid give næste gang.
HELD OG LYKKE
tilføjet af

OMFG

håber da ikke der kræves sex, det ville jeg slet ikke kunne tolerere mig selv på første date. Tror skut du skal hoppe på den vogn
tilføjet af

Kun 2 år?

Herregud skal der ikke mere til at slå dig ud 😉
Bare slap af og vær dig selv. Han kender dig jo godt alligevel.
Tag lidt at drikke inden, bare så du slapper af
tilføjet af

tja

Hvilke forventninger har du selv?😮
Hvorfor er det vigtigt, at leve op til den andens forventninger, og hvorfor planlægge om aftenen skal slutte med sex allerede inden aftenen er begyndt?😕
Vær dig selv. Det er vel det, der har gjort, at du er inviteret ud?😖
Kunsten bestå vel i, at leve op til sine egne forventninger, samtidig med at han synes du er dejlig når du gør det. Er det ikke det, der skaber et langtidsholdbart forhold?🙂
At leve op til hans forventninger, kan måske godt skabe et forhold, men hvis du ikke har dig selv med, så holde det ikke i længen.[:*(]
Alt det her ved du godt, men ja, det er rart at få det bekæftet.😉
Held og lykke.
Grøn[f]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.