295,00 -1,00 -0,34%
Forstår altså ikke hvorfor Don Ø ikke gør noget for at rette op på tingene!
| norge |
| Virus via SOL mail! |
| Hjælp :) |
| Hvor gammel er Pernille R? |
| Seje fyre og billige tøser |
| Sig mig engang. |
| Sanglærer |
| Per Stig har mistet sin søn |
| Anvendelse af debatten |
| Hvad har Linda P tatoveret i nakken? |