3tilføjet af

1.200 lov-og beslutningsforslag - SÅDAN!!!

Siden 1997 er der blevet fremsat flere end 1.200 lov-og beslutningsforslag, der indeholder påbud og forbud rettet mod borgerne.
Og de har om noget gavnet os allesammen, for Danmark er blevet et meget bedre land at bo i.
Ja ja ved godt vi kaldte Sverige for "Forbuds Sverige" med det er i guder også mange år siden - DF og regeringen vil kun os danskere det bedste.
http://www.b.dk/kronikker/nae-nae-nae-det-maa-du-ikke
tilføjet af

Det er DF's skyld

pga finanskrisen som skyldes tonen i debatten.
Mvh.
Spam-millionalias med kronisk hjernebetændelse som ikke er særlig køn, ikke har et arbejde og er lidt mærkelig og derfor ingen venner har så jeg må sidde derhjemme dagen lang og spamme for at få min tid til at gå.
tilføjet af

(1.200 lov-og beslutningsforslag - SÅDAN!!!)

Politikernes tillid til den alm. borger i DK !
Det "oser" af dårligt menneskesyn.
Når kæltringer(får magt) og tror hver mand er som dem selv :så må der en ny lov til .
Selv stakkels Glistrup, han må da vende sig i sin grav.
tilføjet af

1.200 lov-og beslutningsforslag - SÅDAN!!!

udtrykt af SFs retsordfører Karina Lorentzen, der i et interview i B.T. (10/4 2011) om SFs mange forslag om forbud udtalte:
»Jeg synes ikke, der er noget galt med forbud, hvis de bliver udstedt af fornuftige mennesker. Og vi er jo fornuftige i SF. Forbuddene giver jo mening, f.eks. mod kemi i legetøj eller usunde fødevarer. Det er alt for kompliceret for almindelige borgere at overskue, hvad der er usundt, og hvad der ikke er.

Hvem i hulen tror den kommunist at hun er❓ 😃
Finder de såkaldte almindelige dumme borgere usunde ting lader de jo bare være med at købe og bruge dem, vi ved jo alle at det at få forbudt noget giftigt er en lang proces hvor der først skal komme et dansk forbud.....som derefter skal godkendes i EU.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.