6tilføjet af

Året der gik 2009 DR-TV

Har netop set ovennævnte program, hvor man bl.a. fremhæver de mange statsledere og "store" navne, der har besøgt DK i 2009.
Jeg mangler helt bestemt én!
Dalai Lama.
Det blev slået stort op i TV-aviser etc, da han besøgte DK og trykkede hånd med Lars Løkke Rasmussen; men nu er han altså forsvundet ud af arkiverne eller har DR fået besked på ikke at sende det af hensyn til husfreden med Kina ?
Jeg tør vædde på, at hvis ikke Kina havde vredet armen om på DK - eller rettere DK's regering havde ladet sig vride armen om på - så havde besøget været en del af programmet.
Men nu har regeringen sagt ja til at følge Kina i, at Tibet ikke skal have selvstyret tilbage. Og der ville falde brænde ned, hvis en kineser kom til at se "Året der gik 2009" med deltagelse af Dalai Lama.
Kære DR - det lugter😮😮
Godt Nytår[s][s][s][l][l][l]
tilføjet af

og DF

ja sjovt at se DR var efter venstre og df, om hvad de havde gjort i 2009, men DR "glemte" at nævne de andre partier hvad de havde lavet ;-)
tilføjet af

Øeh, prøv lige at læse....

igen....
Måske du så bedre forstår mit indlæg😉😉
tilføjet af

har læst det

denmark is a little land
tilføjet af

With ...

small brains [l][l]😉😉 for nogle debatørers vedkommende - Godt Nytår anyway [s][s][s]
tilføjet af

Der var meget god musik

Flinke mennesker der var der inde.
tilføjet af

Flinke mennesker...

Er ret sikker på at Dalai Lama også er flink (har dog aldrig mødt ham)
Men det ville være politisk sprængstof at omtale hans besøg; fordi lille DK sidder i lommen på storebror Kina..
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.