3tilføjet af

VM kampe 18.6.

Var den enden for Frankrig? 0:2 mod Mexico. Men det var mere måden de tabte på som får mig til at mene at deres deroute fortsætter. Og at ydmyge en spiller af Henrys kvalitet, ved at lade ham varme op i hele kampen stort set, og så ikke bruge ham selvom man ser at det franske angreb var impotent som bare pokker?
Den franske æra er forbi. Og i mine øjne ville det have været sportmanship af høj klasse at Henry´s mål hvor han bruger hånden, havde givet Irland muligheden for at komme til VM.
VM kampene den 18. juni:
13:30 Tyskland : Serbien 2:1
16:00 Slovenien : USA 0:2
20:30 England : Algeriet 4:1 (og et krav på mindst 3 mål af Rooney) 😃
Mvh Lagermann
tilføjet af

mine tip:

Hej Lagermann.
Ja, det var enden for Frankrig! Det var ikke kun Henry, der blev ydmyget. Det gjorde hele holdet. Der skal helt andre bolle på suppen.
Og ja, Irland havde gidet kæmpe for sagen og havde dermed været mere værdige repræsentanter for sporten.
Tyskland : Serbien 3:0
Slovenien : USA 2:1
Enland : Algeriet 1:0 (Rooney er trods alt ikke Pele!) 😉
tilføjet af

Min bud

Tyskland - Serbien 3-0
Slovenien - USA 1-2
England - Algeriet 3-1
tilføjet af

Hmmmm, hverdag for tyskerne igen?

Nej, det slap vi sgu ikke godt fra. Og det gjorde tyskerne heller ikke. Heller ikke vore bud i USA kampen gik så godt.
Vi kan dog stadig nå at få ret i Englandskampen. I skrivende stund, virker Algeriet dog ret så frække. De spiller sguda udmærket? Englænderne ser ud som franskmændene igår. Dog ikke helt så slemt. Henimod slutningen af 1. halvleg gik det vist op for dem at man skal score ét mål mere end modstanderen for at vinde den kamp. Tænk, kan det komme så meget bag på dem? 😃😃
Mvh Lagermann
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.