Yes og atter yes
Jeg har fulgt OB hele sæsonen, og jeg vidste bare, at de ville vinde sølv. Godt gået drenge!!!
| Ligtorn - mangler råd og hjælp |
| Er du også ensom. |
| Gode råd mod ligtorne |
| jeg forstår det ikke!? |
| Man går da ikke på café med en fed |
| Det er så nemt |
| Hvor bliver I af? |
| Rödt Tört Udslät |
| Depression |
| valg af ny læge?? |