16tilføjet af

500.000 kr. for at dræbe Pia K.

Dansk Folkepartis pressechef Søren Søndergaard bekræfter over for TV 2 NEWS, at der som et led i trusselsagen mod Pia Kjærsgaard foreligger oplysninger om, at der er udlovet en dusør på kr. 500.000 for at dræbe Pia Kjærsgaard. Det skulle angiveligt bl.a. være denne dusør, der fik politiet til at tage truslerne særligt alvorligt i forhold til andre trusler, der løber ind til politikeren
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/28661418/
TV2 NEWS oplyser, at der muligvis er tale om somalier fra Nørrebro.
Jeg syntes der skal gives straffefrihed og en hjemsendelse som bonus.
tilføjet af

Jah.

*ss*
tilføjet af

Du tror sgu da på alt

hvad systemet fortæller dig!!! Skattelettelser ja vorherre bevares, var der nogen der sagde multi-medie skat😃
tilføjet af

på tide

Det er på tide der bliver ryddet op i dk, og få sådan nogen smidt tilbage til deres eget land
Så kan de skabe sig sådan DERNEDE !
tilføjet af

Somaliere står muligvis bag

De anholdte i sagen er somaliske kontanthjælpsturister.
Nå, men de skal vel bare sættes på første fly til Somalia så snart de evt. er dømt skyldige og har udstået deres straf.
500.000 kan de vist kun udlove i matadorpenge, da de alle må formodes at være på kontanthjælp og børnechecks.
tilføjet af

Tophistorien på TV2 Østjylland

Træfældning i Silkeborg. De gider sgu ikke engang hive K Westergaard ind. Han hænger også dem ud af halsen og "breakingnews" på moderstationen pisker en stemning op med oplysninger de ikke kan få bekræftet af politiet, der har løsladt de formastelige.
Sig mig engang TROR DU OGSÅ PÅ STORKEN?`
tilføjet af

Klaphat

De er de forurettede!!! Brevet har angivet dem som plotmagere - tror du de var løsladt hvis de havde haft så meget som en rynke i deres sorte røv?
tilføjet af

500.000 kr er hun sgu ikke værd

det ved enhver ved sine fulde fem.
tilføjet af

Da de var her for at samle ind,

Sagde de bare at de ville sende hende af helvedets til, jeg anede ikke de ville slå hende ihjel?, kan man så forlange sine 250-Kr tilbage?, for på en måde er jeg faktisk imod at man slå nogen ihjel, altså "menesker", og det er hun vel tros alt en slags af?, ikke???.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

KLAPHAT SELV

Sigtelserne er opretholdt...Kloooooge Åååååge..😃😃😃
tilføjet af

tingbjerg

du kan spørge dine venner i tingbjerg om de er mennesker, ja dem der truer politet og kaster sten efter ambulancer og brandbiler
er de mennesker eller huleboer
tilføjet af

Men det vel risikoen ved ...

At blive fanget der skal sættes op mod beløbet.
tilføjet af

for blot små 30 år

siden,havde danskerne i Danmark slet ikke disse problemer.Politikerne besluttede,at lukke somaliere og andre 3.lands " flygtninge " ind i landet med det resultat,at Danmark i dag har mega problemer.Hvornår ender det? Jeg tænker tit på mit Danmark som var en gang og som ikke er mere.Danmark er ikke multikulturels men multietnisk og det er der stor forskel på.Politikerne burde i retten for landsforræderi.......
tilføjet af

Nu kan det undre mig

Siden alle politisk korrekte rygklappere er enige med sig selv om at Pia K er den største trussel i Danmark, hvorfor er summen så kun 500000?
Hvis Pia K og DF virkelig var så farlige (overfor utilpassede elementer) som de er beskyldt for, burde prisen så ikke være højere?

Eller er sandheden at Pia og DF slet ikke har den magt de tillægges, men hun og DF er bare yndlingshade objektet alle er enige om at hade fordi det er politisk korrekt?
tilføjet af

He he

- ja, det kan man jo ikke fortænke dem i. Der er vel grænser for, hvor meget de har lyst til at tabe ansigt. Tænk dig da om. Det er rent spil for galleriet.
tilføjet af

Jeg opfatter det ikke som politisk korrekt

- at foragte hendes retorik, jeg anser det for anstændighed.
tilføjet af

Ja lige som ham den svenske lastvognschauffør

der overrsakede et par, der pillede ved hans vogn.
Han smed dem ind i bilen, standsede efter Hamborg på hans vej efter varer i Holland, sned de to ud og pegede mod mellemøsten og sagde den vej til jer.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.