23tilføjet af

"KUN" 110 påsatte brande i nat !!!!

http://jp.dk/indland/article1266489.ece
Hvad sker der når de er mange nok ???
Hvordan ser lille Danmark ud om 5-10år - er der overhovedet ingen myndigheder der kan se de farlige signaler der ligger i at vandalerne ikke straffes ???
De prøver at se hvor langt de kan gå - hvor meget der skal til før myndighederne reagerer!
De skræmmer/truer bevidst den almindelige borger - og eftersom de ikke bliver straffet for deres handlinger vil dette blot fortsætte til de har overtaget magten i hele Danmark!
Det er kun et spørgsmål om tid....
Latterlige politichefer påstår alt er under kontrol,at de ikke vil bruge vandkanoner mod vandalerne,man står undrende på sidelinien og ser stenalderfolket vinde mere og mere indpas...
Gud bevare Danmark ?
tilføjet af

ja hva mon morgen dagen bringer

når de mange nok får vi "kærligheden" at føle.det er typisk dansk at sidde med hænderne i skøddet og tro det hele ordner sig selv.jeg er skræmt og frygter fremtiden.
tilføjet af

Og forsikringerne stiger

Hvis det fortsætter, så undgår vi bilejere ikke at skulle betale mere i forsikringspræmie. Blot pga. sådan nogle umodne uromagere!
tilføjet af

Vi er taget som gidsler

og vi kan kun se på at de brænder det ned de har lyst til.
tilføjet af

De kopierer andre terrorister

de ved nøjagtig hvordan de bedst rammer os!
tilføjet af

Pia

Jeg vil tro at Pia er vældig tilpas i disse dage
Når folk bliver tilpas træt af disse tilstanden, er der kun en
Parti som di med sikkerhed vil stemme på, og det er DF.
tilføjet af

Det tror jeg ikke på

men klart at sådanne borgerkrigslignede tilstande får folk op af stolene!
tilføjet af

Kim P

Få nu de snigskytter op på de tage. Det er det eneste folk efterhånden har respect for :D
tilføjet af

RIGETS TILSTAND

En debattør der kalder sig "den naive" stiller bl.a. følgende spørgsmål:
"Hvordan ser lille Danmark ud om 5-10 år."
Hvad får dig til at tro, at Danmark eksisterer om 5 - 10 år?
Men hvis det eksisterer, så er det korte svar på spørgsmålet: AFSVEDET!
Hilsen
tonto
tilføjet af

Perfekt :-)

men det vil desværre ikke ske herhjemme
tilføjet af

Min frygt

mener jeg er velbegrundet,alene set udfra at vandalerne ikke bliver straffet for deres handlinger!
Jeg kan da have mine tvivl om hvorvidt der er et Danmark i fremtiden som jeg kender det!
tilføjet af

Grunden

Og hvad tror du er grunden til, at vandalerne der stikker ikke blot vort land, men også Frankrig og EU i brand, ikke bliver fanget og straffet?
Kunne det tænkes at hænge sammen med et begreb som "islamofobi"? Og de dermed sammenhængende begreber: multikulturalisme og værdimæssig relativisme?
Hilsen
tonto
tilføjet af

Helt sikkert

og eneste forslag jeg har er at hele Europa samarbejder om at sende dem i arbejdslejre!
Så får vi fred og ro igen.
Det uhyggelige er at de prøver kræfter af med jævne mellemrum,så vi kan jo tænke os til hvad der sker når de er mange nok!
tilføjet af

Jajaja

Danmark om 20-30 år er som en krig mellem danskere og indvandere..
Indvanderene tror de får respekt ved at sætte ild til biler og andre ting, for at få ønsker opfyldt...
Hver gang nogle indvandere er utrilfreds med noget, så råber de, brænder ting af...
Men det er kun spørgsmål om tid... Der kommer flere indvandere i danmark, det tar sin tid, til de bliver mange nok, så skal du se løjer... Danskere som er i krig mod muslimerne...

Gud bevare danmark! "forhåblig" :D
tilføjet af

EU samarbejde?

Hvem tror du er ansvarlige for at der befinder sig mellem 20 og 30 millioner muslimer i EU?
Hvis du gætter på at det er EU selv der står bag alle problemerne er du på rette spor.
I 1973 blev EU (der dengang hed EF) udsat for en politisk afpresning fra OPEC - de arabiske olieproducerende lande. EF bøjede sig for kravene, som blandt andet gik ud på at fordømme staten Israel og anerkende det palistinensiske folks legitime rettigheder. EF (især Frankrig og Tyskland) var interesseret i et tæt økonomisk og politisk samarbejde med de mellemøstlige muslimske diktaturstater på alle områder og der blev nedsat parlamentariske samarbejdsgrupper som har arbejdet lige siden med at skabe en ny politisk, kulturel og økonomisk blok rettet mod USA. Det var efter aftale med araberne at EF/EU gav prioritet til muslimske indvandrere. Som du måske ved blev Danmark medlem af EF 1/1 1973 og på grund af oliekrisen og den begyndende arbejdsløshed besluttede et stort flertal i Folketinget en principerklæring om: AT DANMARK IKKE ER ET INDVANDRERLAND.
Efter pres fra EU rottede Socialdemokratiet og venstrefløjen sig imidlertid sammen ti år sene, hvor Danmark i 1983 vedtog verdens mest liberale udlændingelovgivning. Fra det øjeblik af startede alle problemerne og de er løbende vokset på grund af kædeindvandring (muslimsk familiesammenføring med arrangerede fætter/kusine ægteskaber i klanen) samt en meget høj muslimsk fødselsrate (reproduktionsrate). Ligeledes blev der indtil systemskiftet i 2001 (med den nuværende regeringskonstallation) ikke stillet krav om integration af de mange muslimer der var kommet til landet. Muligvis har Frankrig ændret holdning og Tyskland også efter at begge lande har været udsat for brandterror og anden form for undergravning af demokratiet foretaget af unge muslimer. Men hovedlinien blandt EU-medlemslandene er, at vi ikke bør kritisere muslimer for så er vi racister - nu kaldet islamofobe. EU ønsker at ændre de demokratiske samfunds monokulturer til multikulturelle samfund for at skabe plads til den muslimske religion og kultur, ligesom man går ind for værdirelativisme, hvorefter man kan påstå at islams værdier er lige så gode som de demokratiske værdier vore samfund bygger på.
Så hvis vi ønsker at få bragt det muslimske problem under kontrol så er den eneste vej at det danske folk står sammen og får landet udmeldt af EU, således at vi kan føre den politisk over for muslimer og deres undermineringsforsøg som er nødvendige hvis vi skal overleve som frit demokratisk samfund med ytringsfrihed.
Brandstiftelserne er blot toppen af et isbjerg der hedder jihad - den strategi som islam har anvendt gennem 14 århundreder for at erobre de lantros lande og gøre befolkningerne til halv-slavet - kaldet dhimmier. Det er den skæbne vi skal kæmpe imod, og det er på hæje tid at danskerne vågner op, i stedet for at lade sig føre bag lyset af forræderiske politiskere.
Hilsen
tonto
tilføjet af

Bedste indlæg til dato

og ja jeg ved alt det du skriver,og vælger at lade det tale for sig selv!
Men dit indlæg burde have haft sin helt egen tråd - det kan du nå endnu,der er alt for mange naive mennesker der stadig tror at det hele løser sig hvis blot vi vender den anden kind til!
tilføjet af

Tak for de pæne ord!

Problemet er ofte på internetdebatter, at meget få debattører orker at læse meget lange indlæg med udførlige redegørelser og dokumentation i form af kildehenvisninger.
Men jeg vil selvfølgelig senere skrive et længere diskussionsoplæg i en selvstændig tråd. Så får vi se hvordan modtagelsen bliver.
Med venlig hilsen
tonto
tilføjet af

Velbekommen

i disse dage hvor vi endnu en gang er udsat for rasende muslimers hærgen rundt i landet,er det på tide at åbne øjnene for sandheden!
Du skal smede mens jernet er varmt,og bruge en god overskrift så vil mange læse dit indlæg!
tilføjet af

Må give naive ret

her er virkeligt et indlæg med substans.
Meget meget flot.
Lav en tråd.
På forhånd tak.
Drude
tilføjet af

Man kunne leje plads i Rusland

til de fængslede for en slik, med tilsynsret, for der får de jo knippelsuppe.
tilføjet af

hahaha

og sikke en kulde de bliver mødt med på denne tid af året
tilføjet af

De falder til patten

Modnes får ægtemage, børn og arbejde . Vent og se.
tilføjet af

Danmark overgi jer

Hvad der sker når de er mange nok ??? De ER allerede mange nok, det er OS der er i mindre tal nu. Danmark er overtaget totalt af muslimer, der er ikke mere at gøre..
Hvis man ikke vil leve under muslimsk styre, er det nok en god ide at immigrere et andet sted hen nu inden det er for sent.
tilføjet af

Jeg hader muslimer

Danmark eksistere ikke om 10-15 år. Sa har de forpulede perkere taget styret i vores land. Jeg er ikke racist (pga hudfarve) men jeg kan ikke fordrage de hjernedøde perkersvin og deres syge kultur. Det er dem der skaber ufred i hele verden, de laver bomber, skaber terrorisme og krig. Skyd det lort en for en!!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.