8tilføjet af

Xbox 360 arcade+controller

Overvejer at købe en xbox 360 arcade. Ville høre om man kan bruge sine gamle controller fra xbox med ledning til xbox 360, da der står at der er trådløs controller med?
tilføjet af

har en til salg

har en xbox 360 til salg. den står med assasins creed full skin of der kommer 1 trådlød controller med og vi kan nok også godt finde ud af et par spil. også er der 60g harddisc come ellers kun er i premium udgaven.
du kan jo skrive hvis det har interesse.
tilføjet af

Nej tak

Tak for tilbudet,men jeg har set xbox 360 arcade til 1299 i elgiganten i denne uge så det er mega billigt for en xbox med garanti på.
tilføjet af

Dont do it

Jeg ville ikke gøre det. XBOX 360 Arcade kommer uden Harddisk hvilket er et problem da XBOX 360 skal have harddisk for at kunne køre XBOX spil. Jeg er også rimelig sikker på at harddisk er påkrævet til nogle spil.
Jeg ved ikke om du kan bruge din gamle XBOX controller til XBOX 360 men jeg tvivler.
Hvis jeg var dig ville jeg købe Elite eller Premium modelen eller i det mindste få fat på en seperart harddisk kort efter.
tilføjet af

haha

køb en ps3🙂 den er bedre haha.
😃😃
tilføjet af

ik fanboys igen da

drop nu dit ps3 shit
x360 og ps3 er lige fede indse det nu
og man behøver ik at have harddisk til sin x360 for at spille sine x360 spil.
og hvis man ik vil hente nogle ting på xbl så er et m kort på 512 mb mere en rigeligt til sine save games.
:D
tilføjet af

JEG SØGER EN!

Jeg søger en xbox hvad skal du ha?
tilføjet af

Jeg har en xbox 360 til salg med meget tilbehør for kun 1700 kr

hej jeg har en xbox 360 konsol til salg med meget tilbehør og prisen er kun 1700. kan måske presses ned bor på sjæland vest.
xbox 360 uden hdmi
harddisk 20 gb
spil farcry 2.grand theft auto iv.need for speed carbon.smackdown vs raw 2008.kane&lynch dead men.GUN.Halo2 halo 2 er til den gamle xbox der kom før 360 men den kan stadig godt spilles
joystik 2 joystik et trødløst og et med ledning og der føer lader med til det trødløse
exstre på xboxen er en exstre køler så den ikk går hen og bliver alt for varm. så den er faktisk i sikkerhed for at den ikk får det der red eye ting😖men det er ikk særlig svært at lave det koster 150 kr at lave selv. den er ikk særlig sirca 1 år gammel spillene er ikk brugt særlig meget alt virker som nyt skriv hvis i nu står og mangler sådan en email: jack-bn123@hotmail.com mobil nummer 26135962🙂
tilføjet af

Xbox 360 Arcade til salg

Hej jeg sælger min gamle xbox arcade med et spil med for 999,- skriv endelig hvis du er interreseret?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.