Vil ikke betale Licens til DR
jeg vil sgu ikke længere Licens til DR. Er der flere som jeg derude så skriv til jan320@ofir.dk
| Dagens bedste hold?? |
| Vi har nu købt Dame Edna |
| Bokseren Mads Larsen |
| træningssted i Århus C og omegn |
| Hejsa |
| Nogen gode idéer? |
| Drillo er tilbage |
| Roma snart med igen |
| badmintonbixen.dk |
| Hårvask efter træning??? |
| Er der nogen |
| sengetøj og mode?? |
| Ral farver på dansk |
| Hvordan starter man |
| det er bare |
| Græsslåmaskinen død |
| silikone og træstolpe? |
| HJÆLP |
| et belag er knægget af min trækvovn |
| Tilbud på el arbejde |