9tilføjet af

Tilbygning af Murer Lars Broe ApS, 5620 Glamsbjerg

Murermester Lars Broe ApS, 5620 Glamsbjerg har lavet en tilbygning med badeværelse på vores hus. Men ærgeligt for os, for firmaet kan ikke læse og anvende en arkitekttegning, så opmureringen bliver tilfældig.Fundamentet er max. mellem 40 og 60 cm, hvilket har betydet, at bygningen har sat sig + revnede vægge, hvad gør firmaet så, de understøtter bygningen, reparere væggen og tror vi er glade, men det betyder en værdiforringelse af vores hus. Firmaet kan heller ikke kloakere, kloakrør lægges under fundamentet. Gulvklinker lægges over fundament, hvilket betyder at de springer, når bygningen sætter sig. Udenomsareal bliver hærget så man ærgrer sig over synet og udgifter der følger
Firmaet holder ikke sine aftaler.🙁
tilføjet af

Meget sørgeligt.

Men når du nu skal hænge en ud her, med navn. Så synes jeg det er useriøst du ikke selv står frem med navn og adresse. En sag har altid to sider.
tilføjet af

positivt ved krisen

alle elendige håndværkere bliver sendt tilbage til pap fabrikken der er mange der tog en bid af kagen uden at have evnerne.......flere uden svendebrev og mange der aldrig skulle have haft det.
det var da ++ ved krisen eller.
ps byg aldrig når der er gang i byggeriet =dyrt og dårligt
og husk store dagsbøder betal først når alt er færdigt
tilføjet af

*Fundamentet er max. mellem 40 og 60 cm

Er soklen på tilbygningen kun 40 til 60 cm i jorden❓.
Hvis så , så find en advokat og kræv Lars Broe erstatte din tilbygning .
Hvis det står sådan til er det er yderst bevisligt brud på Byggereglementet som Lars Broe har skrevet under på hans arbejde overholder.
At en sådan sag kan tage år og at Lars Broe personligt aldrig vil blive gjort økonomisk ansvarlig(aps)er så en helt anden sag .
Og til alle jer andre byggeboom offerer , kan jeg kun sige at jeg personeliget har leveret murearbejde af høj kvalitet hele vejen i gennem , og har derfor på den konto sagt op hos flere "løkkeriddere" pga uoverensstemmelser om hvordan man bygger i det tyvene århundrede.
tilføjet af

Hvem har han haft til

at grave for sig (hvilke jord/kloakfirma)?
Har firmaet Lars Broe selv støbt?
Jeg kender kun firmaet pr. navn men søgte for mange år siden arbejde hos ham. Jeg kender ellers ikke noget til firmaet, men er lidt nysgerig om han har haft et andet firma til at grave og støbe for sig eller...?
Lyder som noget du burde gå videre med hvis du ikke allerede har gjort det.
tilføjet af

Hvem mener du ?

Hvad er det for nogle tyve du mener, og de der løkkeriddere, er det noget med Lars Løkke.
Hvis du er ligeså kvik til, at svinge skeen, som du er til at stave til dit eget fag, skal jeg nu ikke have lavet noget af dig.
Hvis du er murer, er jeg Prins Valiant.
tilføjet af

Delvis korrekt

Ja, hvis svineristerne bliver luet ud nu, er det fint for mig.
De regler du kridter op nederst, er ok regler, hvis de vel at mærke fremgår fra starten og, ikke løbende tilføjes efter for godt befindende.
Lav altid en ordentlig SKRIFTLIG kontrakt ihht AB92, det ville ordentlige håndværkere gøre.
PS. Køb aldrig biler, køkkener, tøj ps-spil eller mad, hvis der er mangel på det =dyrt og dårligt
tilføjet af

Firma?

Tillader at spørge dig murer, da jeg efterhånden har læst dine debatter mange gange og selv deltaget i dem.
Hvor bedriver du firma? Kan forstå det er på Fyn:)
tilføjet af

Alm. lønmodtager (ansat)

Arbejder for det meste i Odense.
tilføjet af

overholder ikke aftaler.

Hej Søren
Har absolut heller ikke noget godt at sige om Lars Broe aps. Har lavet 4 aftaler med ham. Ingen af gangene har han holdt aftalen. Underlig måde at drive et firma på!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.