8tilføjet af

SonyEricson k500i

Det er første og sidste gang jeg har købt SonyEricson. Jeg har aldrig oplevet mage til lort. Jeg købte den i februar. og allerede en 1½ måneds tid senere virkede joystiket ikke mere! Og midt i samtaler lagde den bare røret på uden varsel osv osv. Der var en del små problemer. Sendte den til reperation. Fik nyt joystik og opdateret softwaren. Med det resultat at nu kunne jeg ikke skifte farve på displayet, som jeg ellers kunne før. Men mindre problem. NU er der så gået ca 2 måneder siden jeg fik den igen. Nu virker joystiket ikke IGEN. OG den falder ud ved samtaler, plus den infarøde port, som jeg bruger en del, kun virker hver 100 gang.
Nogen andre der har haft de samme problemer med Sony Ericson???
tilføjet af

Martin

Har samme problem... du var dog heldig at du fik reperaret din... Jeg måtte selv betale. De "beviste" hos 3 reperatører at der var anden form for væske i mit joystik... ja tak! men da jeg fik den igen, virkede den i ca 4 uger! nu er den død igen... gæt selv grunden!
tilføjet af

3 abonnement

Nu ved jeg ikke om i begge har 3 abonnement. Men hvis det er tilfældet, er det nok ikke telefonen der stopper samtalerne. Det er et problem 3 ikke har formået at løse endnu (Sker nok heller aldrig. Det er et LORTE telfon selskab)
tilføjet af

Har orange

Har orange. Og der har somregel aldrig været nogle problemer i abonnementerne, ihvertfald ikke i den form.
tilføjet af

Det er ikke Sony Ericsson .

Hej . Det er ikke Sony Ericsson der er noget galt med, men din telefon. Havde selv en K500i, som ofte gik i stykker. Så jeg købte en K700i, og der har ikke været noget galt med den overhovedet indtil videre. Den er ca. 9 mdr. gammel.
tilføjet af

Ehh

Er det ikke?
Nu er der da foreløbig 3 eksempler på at en k500i går i stykker. OG du påstår det er mig der er noget galt med.....?
tilføjet af

Rettelse

Du mener ikke det er Sony erikson der er noget galt med, men telefonen.. Eh tlf er en SE..... Forklar venligst hvad du egentlig mener...
tilføjet af

stakler

Han mener jo nok at <a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=24&k=sony%20ericsson" onmouseover="window.status='<a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=24&k=sony%20ericsson" onmouseover="window.status='<a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=24&k=sony%20ericsson" onmouseover="window.status='sony ericsson'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">sony ericsson</a>'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">sony ericsson</a>'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">sony ericsson</a> er en super telefon, men at k-500 er noget billigt pis... Kan det være svært at forstå??? Jeg synes det ikk... Og til ham med væske i telefonen... Det er jo nok ikke telefonen selv der har heldt væske i sig....
tilføjet af

stakler

Han mener jo nok at sony ericsson er en super telefon, men at k-500 er noget billigt pis... Kan det være svært at forstå??? Jeg synes det ikk...
Og til ham med væske i telefonen... Det er jo nok ikke telefonen selv der har heldt væske i sig....
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.