2tilføjet af

Sanne på 32 og vejer 147 kilo!

Sanne på 32 er med sine 147 kilo ekstremt overvægtig. Siden Sanne fik sit første barn, er vægten bare steget og steget, og nu fylder maven så meget, at hun ikke engang kan have sine børn siddende på skødet eller snøre sine egne sko. De mange kilo forhindrer Sanne i at være mor for sine børn og i at være den attraktive kvinde, hun drømmer om. Sanne har næsten opgivet livet og tilbringer sit liv på sofaen med chips og cola. Men inden i drømmer Sanne om at komme ud af den overvægtige skal og blive en bedre mor og en smuk kvinde. Træner Henrik Duer beslutter sig for at hjælpe Sanne på vej til at blive lige præcis den kvinde, hun drømmer om. Sanne starter nu ud på sit livs hårdeste år i kampen mod den livstruende overvægt.
Udviklingen for en bred flok af os danske kvinder går i den forkerte retning så var det jeg tænkte på om vi kan få nogle fiduser i det program Ekstremt fed - et år til at redde livet som TV3 sender i aften.
Giver det noget det program, er det værd at se?
tilføjet af

Sanne på 32 og vejer 147 kilo!

Hej sidst jeg så programmet var der en der tabte 66 kg mener jeg og hun vejede 167 kg.er ikke sikker på om det var 66 eller lidt mere.ka godt være det var 66 for hun vil godt have været under 100 kg.
tilføjet af

Sanne på 32 og vejer 147 kilo!

Faktisk ville jeg hellere se programmer om sagsbehandlingsfejl i kommunale børneungesager . .
Hvem der begår fejlene❓
Hvilken religiøs og politisk baggrund og idealer de har, hvilken opvækst de har haft, om deres bedsteforældre var nazister eller hvor det er gået galt i deres tilværelse så de nu begår sagsbehandlingsfejl i kommunale børneungesager !
Om de begår fejlene fordi de er uprofessionelle eller fordi de har fordomme og diskriminerer eller det er fordi de er autoritetstro og adlyder illegitime arbejdsanvisninger❓
Og hvad der sker for de mennesker der oplever konsekvenserne af sagsbehandlingsfejl i kommunale børneungesager, hvilke psykiske og kulturelle mekanismer der går igang ude i diverse kommuner når de har forventet at få moderne og professionel støtte og så bliver spist af med sagsbehandlingsfejl, sagsbehandlingsfejl som de måske end ikke i deres situation magter at klage over !


http://www.sundhedsguiden.dk/da/tem
http://www.vaegtkonsulenterne.dk/
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.