3tilføjet af

Samsung X660 ???

Hej.
Jeg ville høre om erfaringer med hensyn til Samsung X660. Jeg overvejer at købe telefonen, men har lige læst på en norsk side at telefonen ikke selv skriver med stort efter punktum i sms. Er det kun i den svenske udgave eller gælder det også den danske? Ligeledes at kameraet heller ikke er så godt. Vil meget gerne høre om nogle positive/negative erfaringer med telefonen.
tilføjet af

Ved ikke .

Veed ikk , overvejer også selv at købe en .
tilføjet af

Svar nu :-)

Jeg overvejer også :-) så tag lige at svare, hvis I ved noget om telefonen i det heletaget :-)
tilføjet af

Det ser ud til

at der ik rigtig er så mange, der har den... hvis de ik har set indlæget så prøv Evt. at skrive det igen... men hvis du har burg for en detaljeret produktinformation så her...

Ved ik om du kan bruge det men der står hvad
den har...
http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&level=PB&search=1&textsearch=&A00630=F00019&A00601=M395879&priceinterval=-1&abonnement=-3&pricesort=-2&submit=S%F8g...%21
Umildbart ser det ud til at dens levetiden på en opladning er rellavis lav... den holder 200 timer.. (På standby..) det vil sige at det er når den bare ligger stille uden at få sms ringe osv... Den har heller ikke Bluetooth så hvis du er ung og skal bruge en mobil, som kan modtage billeder musik mm. fra nyere mobiler der det nok ik den du skal have.... Den har kun IRDA (Infarrød) hvos du skal have mobilerne rellavis tæt på hinanden.. Bluetooth er derimod Trådløst...
Det positive fra min side er at den ser mega lækker ud. Har ik selv en men fandt de der ting på nettet ud over min egen mening selvfølgelig;)...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.