7tilføjet af

robinson 2004

er konceptet ikke ved at spille fallit?
nytænkning påkrævet?
tilføjet af

Er man ikke ...

... bare træt af at sidde og glo på folk som spiser fisk, diskuterer, udstemmer hinanden, laver intriger m.m. ???

GAAAAABBBBBB !!!!!
tilføjet af

Robinson 2004

Jo,det er dødkedelig,især hende den GAMLE kone med sønnen,hun er sku træls,hun må da være RØDSTRØMPE.
Skrot programmet.
tilføjet af

duddie

er bare for meget!!
tilføjet af

fisk er godt!!!

bare ikke billerne, men stegt rotte skulle smage som kylling og undergrunden plages af " kyllinger " så tag det negative og se det som en overlevelse...!!!
tilføjet af

Jeg elsker Robinson

Jeg mener bestemt ikke at konceptet behøver fornyelse, jeg er vild med Robinson som det er. Alle de dejlige intriger, personer der træder i karakter og personer som er egocentreret og ikke kan forstå at alle ikke er ens.
Det er endnu mere fedt når de kommer til Utopia, hvor de så skal stå til regnskab for de handlinger/udstemninger som de har foretaget. Stå til regnskab over for personer som ikke har forstået at det hele er et spil og at der skal være plads til alle uanset hvordan de ser ud eller hvordan de opfører sig.
Endnu mere fedt at det er torsdag i dag - for så kommer der Utopia:-) jubiiiiiiii
tilføjet af

robinson

Måske skulle det være et program for folk der kunne overleve på en øde ø, frem for et program for intrigemagere - dem der kunne overleve en måned alene ryger jo tidligt ud !!!!
aaaa
tilføjet af

Mette og Tammy?

Hmm.. er jeg den eneste der har set Robinson Mette og Tammy i Københavns natteliv meget tætte??? Er der mon en romance der?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.