7tilføjet af

Nye pengeseddler i 2009

Jeg har lige set de nye pengeseddler vi skal have i 2009 og jeg syndes at de er mega grimme. Dem vi har nu er meget pæner.
Du kan de nye seddler på: http://nationalbanken.dk/DNDK/money.nsf/side/Idoplaeg_af_Karin_Birgitte_Lund!OpenDocument
tilføjet af

Et glidende overgang til €

håber jeg.
Grimt, det er vel en smagesag, synes de virker ydert moderne, med flotte motiver
Min mening ,o)
vh
Tom
tilføjet af

Synes det er tåbeligt

at bruge millioner på at skifte de sedler... nu hvor vi nok inden for en nær fremtid overgår til euro!
tilføjet af

Ja, eller

... når man altid bruger kortet.
Der kan gå uger, hvor jeg ikke ser penge, så jeg er skideligeglad med hvordan de ser ud.
tilføjet af

Er også fløjtende

ligeglad med hvordan de ser ud... bare det er der til at få betaling for det sorte arbejde, der er kortet nemlig ikke så godt!
tilføjet af

Fandme på høje tid!

Jeg kan nok ikke vente til 2009 med at få nye pengesedler.... jeg brugte min sidste pengeseddel på Statoil i Hvidovre i lørdags... 20 Prince og en sjat 95 til Corolla'en...
Såe... bare få gang i trykken, venner... vi er nogle stykker som godt snart kunne bruge nogle sedler..
tilføjet af

Kunne de ikke goere noget mere ud af farverne

Syntes naesten lige vi fik nye (eller var det kun 50'ern?),
men da altid dejligt med lidt fornyelse. Men naar de nu skal igang med den store pengepung, hvorfor saa ikke lave noget LIDT mere moderne nogle og evt. med vilde farver, som man ser dem i blandt andet Schweitz... Saa kan de gamle da ogsaa se forskel :-) vi andre bruger jo oftest kortet det meste af tiden!! ...
tilføjet af

Makværk

De nye sedler ligner noget, der er lavet af en, som lige har fået photoshop.
Jeg kunne lave pænere arbejde i ms-paint :)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.