3tilføjet af

Maglesø efterskole 89/90

Hej..
Hvis du har gået på denne efterskole i det år, så er vi nogen stykker der er igang med at arrangere en fest. Det bliver formentlig holdt engang i foråret 2008. Det kunne være hyggeligt at ses igen. Meningen med denne fest er bare at se hinanden igen, snakke om gamle dage, og evt genfinde gamle venskaber. Vi samler gerne telefon numre og adresser ind. Indtil videre har vi fundet omkring 20 stykker, der er interesserede. Jeg hedder Heidi og boede i Midterhuset, sammen med Bonnie, Malene & Tina.
Hvis du har lyst at være med så skriv gerne hvem du er, og en e-mail adresse, så vi kan få fat i hinanden.
Mange hilsener fra Heidi
tilføjet af

jeg håber ikke det få sendt ,nå den fest skriver om i vil holde.

hej HEIDI
JEG sad blev ville søge efter efterskolen om de stadig holde gammle elev fest og fand ikke en hjemme side på skol så fand dig.at du søgte folk fra skolen. få jeg har lige før jul mødt johnne voldhuset på en byggeplads nu stoppe der. her min e-mail den winkelmann@webspeed.dk MVH Christian.winkelmann. eller også jens.chr.w
tilføjet af

Maglesø efterskole 88/90

Hejsa..
jeg syntes det var nogle fede timer og år , vi havde på skolen i de 2 år.. Jeg var der, kunne været at se gammle billeder derop fra.. Og mødes på efterskole ,og se hvordan den har foranden sig ... Først år bor jeg i midterhus og efter i markhus.. Mange sommerhilsner fra (mini)Heidi Madsen🙂
tilføjet af

har holdt fest

hej Heidi har holdt den fest du skriver om få så vil jeg godt med til den.du kan bare skrive til mig winkelmann@webspeed.dk MVH Christian.Winkelmann.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.