4tilføjet af

Læs sådan tabte jeg mig 10,3 kg. på kun 3 uger. ingen reklame:

www.bagsvaerd-by.dk
til venstre står der et link (Tabe sig Hurtigt)
Det er et flot word dokument, hvor jeg selv skriver, hvordan jeg selv tabte mig så meget
og så hurtigt.
Hilsen
JH
tilføjet af

Rigtig fint, men hvad med om 4 mdr?

10 kg på 3 uger er et enormt hurtigt vægttab. Nu har jeg ikke downloaded dine worddokumenter, men har du vejet dig på samme tid om morgenen før indtagelse af væske og føde? Hvis det er tilfældet, så viser al erfaring at disse hurtigt tabte kilo ryger på allesammen igen - og mere til.
Med mindre man har lagt en VARIG LIVSSTILSÆNDRING ind.
Jeg selv har de sidste 15 år lidt af "elevatorvægt", grundet 3 hovedinteresser:
- cykelmotion i sommerhalvåret
- interesse for whiskey, fransk og italiensk rødvin
- interesse for kagebagning
I vinterhalvåret går jeg rundt med 15-17kg for meget, men efter jeg kommer igang med cykeltræningen efter Påske, så har jeg smidt alle kiloene midt i juli. Til gengæld er det sikkert som amen i kirken at alle kiloene er taget på igen inden 1. november.
Ja, det er mine hovedinteresser og jeg har ikke tænkt mig at droppe mine interesser.
tilføjet af

jeg tabte mig fra 140 kg, til 84 kg

uden at gøre andet end at ændre min kost, efter den første måned følte jeg ikke sult.
min maveskind er fast og sprød som da jeg var 16 år.
tilføjet af

En meget bedre kur

Du niver 1,6kg rå kylling fra Aldi.
Så taler vi ca 10kg i døgnet.
tilføjet af

hvor længe?

hvor lang tid tog det dig at smide de kilo??? det er nemlig en afgørende faktor for om du kan holde vægttabet eller om det har været forgæves.... men super flot. respekt herfra.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.