7tilføjet af

købte møbler uden at betale - Henriette Kjær Retten i Gentofte 2004

Det er noget rod, og som borger i et dansk demokrati, så bliver man stik tosset over at Henriette el. statsministeren ikke vil udtale sig.
Forbrugerminister Henriette Kjær, bør gå af.
Utroligt, at en eller anden journalist ikke har fået disse informationer frem i dagens lys, før valget.
Det stinker jo ... i den grad ... Et konservativ problem.
tilføjet af

den sve

Det er dog det mest utrolige man skal stå model til som borger i dette land , han siger at hun intet kendte til regningen på 1 stk sofa til 25.000 kr samt markise til 35.000 kr.
hvor dum må man være!
tilføjet af

Det er sgu svært af forstå

At en minister med en årsløn på over en million ikke er i stand til at betale de peanuts. Men at lade det gå så vidt som til en domfældelse, får altså mit pis i kog. Dertil kommer at hun er medlem af et parti som vil skære ned i indkomsten hos dem med absolut værste indkomstforhold. Folk på overførsels indkomster kan af god grund have svært ved at overkomme alle regninger. Og det må sgu harme dem at se sådan en gang slendrian.
tilføjet af

Jeg mener

bestemt at Henriette kjær bør gå.det kan næppe være på grund af pengemangel at regningerne ikke blev betalt,før det havde været i retten.
Og en så sløset person,selvom hun har rådgivere er uegnet til en ledende post.
tilføjet af

Helt enig....

Og hvor latterlig var hendes mand lige i Nyhederne? Han gjorde sit yderste for at tage ansvaret, men overbeviste det jer? Nej, heller ikke mig. Jeg er ikke interesseret i at have en så sløset minister, men slet ikke en som ikke vil stå ved sin egen idiotiske opførsel. Og så blive regningen betalt på et strategisk vigtigt tidspunkt, lige før valget.
tilføjet af

troværdigheden er nu lig nul, en politiker kan ikke gå på vandet

tilføjet af

Lighed for loven?

Hvad er bevisligt i denne sag?
Så vidt jeg kan se, har ægtemanden tilstået at være et sjuskehovede.
Da de har fælles økonomi som mange ægtepar, bliver hendes navn også påført domspapirerne.
Og det er så det.
Resten er smædekampagne!
Usmageligt!
tilføjet af

statistik

Ja, generaliserende kan man vist godt sige at det er temmelig skræmmende og påfaldende så skandaleramte danske politikere er generalt. Gad vide hvad en statestik ville vise.
Og så undrer de sig over begrebet "politikerlede"
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.