3tilføjet af

Jeg giver 200,- for hjælp til C++

Hej.
Jeg er igang med et spil i C++. Da jeg er i tidsnød har jeg besluttet mig for at tildele 150,- (kontooverførsel) til den, der vil hjælpe mig med at afslutte spillet. Hvis der er nogen der vil gøre det frivilligt er det også ok =)
Indtil videre har jeg lavet stort set alle funktioner.. Tja, mere info kan I hente via min MSN:
p.senderos@gmail.com
Venlig hilsen
Phillippe
tilføjet af

gå ind på www.eksperten.dk..

der kan du sikkert finde nogen som gerne vil hjælpe dig, men 150 kroner lyder godt nok ikke af meget, så hvorfor ikke lavet det færdigt selv..
Lyder som om du er ved at lave en afleveringsopgave på gymnasiet i datalogi eller en anden uddannelse.
tilføjet af

Du lyder som en der ikke selv kan klare din opgave

Der er masser af links til C++, hvor du kan få den teoretiske indfaldsvinkel til det objektorienterede C++ sprog, der iøvrigt er udviklet af en dansker Bjarne Stoustrup.
Jeg tror ikke nogen gider hjælpe dig, det er ikke pga. pengene, men fordi du vil snyde dig til en opgaveløsning som andre skal løse for dig.
Jeg har autorisations eksamen i C++ men vil ikke hjælpe udover, at give dig nogle links. Gå ind i Google og skriv C++ tutors så kommer der en lang række links.
tilføjet af

Prøv at gå ind og skriv Deitel på Google

Så får du et bogforlag med C++, Deitel & Deitel er de mest velanskrevne forfattere til C++.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.