1tilføjet af

Japan - Solens Rige. Maj 2005

"Konnichiwa" Goddag
til 15 dage i Japan med privat indkvartering. Vi flyver ind til Osaka, hvor vi skal i homestay (privat indkvartering) i Kyoto-området i Shiga-provinsen. Vi skal til te-selskab, hvor teen tilberedes efter ældgamle traditioner, til kimono-demonstration, tegne kalligrafi, og vi skal se templer og samuraislotte med smukke haver og blomstrende kirsebærtræer. Men også mens vi er i homestay vil vi opleve nyt: vi skal spise med pinde, sidde på gulvet og sove på tatamimåtter.
For at komme til vores andet homestay i Shimane-provinsen skal vi køre med Shinkansen (Japans højhastighedstog) til Matsue. Her skal vi besøge en papirfabrik, en risbonde og hans rismarker og vi skal på marked. Turen får mange højdepunkter, og et af dem bliver utvivisomt mindesmærkerne i Hiroshima.

Turen til Japan finder sted primo maj 2005.
Anslået pris 16-17.000kr.
Dansk rejseleder på hele turen.
Afg/ank København
"Noze matte irundesuka" Hvad venter du på,
kontakt danegirl@sol.dk
tilføjet af

Hvilket rejseselskab?

Hej
Jeg er selv ved at planlægge en rejse til Japan som skal finde sted til næste forår.
Kan du anbefale et selskab som jeg kan kontakte?
Privat indkvatering kunne være interessant, men også hotel,hostel eller noget helt andet. Jeg har 2 børn på 10 og 14 med.
Tak for svar og god tur selv.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.