1tilføjet af

666 - at calling death

Impressions of Death - and Black Metal
Nogen her som har set den i overskriften nævnte dokumentar film?
Kiggede den igennem for en tid siden og hvis den ikke er andet så er den i det mindste god som lettere komisk underholdning. Glen Benton kunne man næsten tage og hyre til det næste Comic Relief show sammen med s bange tyske teenage piger der mener at Death Metal burde forbydes at fremføres offentlig.
Der er selvfølgelig også mere seriøse indslag i filmen. Personlig ser jeg helt enig i det en af gutterne fra Paradise Lost konstatere at, alt det Lucifer, djœvle-tilbedelse og omvendte kors fis egentlig bare en gang neo-kristent B.S. For uden det "onde" hvordan kan man så definere hvad som er det "gode”?
tilføjet af

Enig ..

før i tiden var jeg stor metalfan og spillede selv dødsmetal. Jeg har altid syntes at satanistpisset var latterligt. De tog sig selv alt for højtideligt og skabte sig som poptøser med deres ansigtsmaling. Nej det handlede sku om musikken ikke alt det der imagepis. Slayer og Type O holder stadig for de har stil og kan tage pis på sig selv. Ham Glen B er latterlig og syg i hovedet ... tænk at brænde et omvendt kors i panden ... jeg tænker Manson. Var der ikke også noget med at hans søn hedder Damien❓... langt ude.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.