35tilføjet af

Indvander vold.

Et ordsprog siger::::::::::::
Man ligger som man har redt.
Hemed menes... At på et eller andet tidspunkt flyder bægeret over. Med al den hån mod indvandere grænsende til forfølgelse dagligt. Vi snakker mennesker her-helt ned i vuggestuealderen.
Jamen så bliver resultater at, bægeret flyder over. Med mere vold i gaderne. Hvor som helst når som helst.
Det er som om en stor del af befolkningen ikke er klar over konsekvens af handlinger og ord. Om dette skyldes dumhed eller uvidenhed er en gåde.
Verbale svininger/overgreb skaber indre blødninger i hjerte og sjæl. Fysis overgreb ydre blødninger. Begge kan være dødelige. Hvad er forskellen?
Intolerance avler intolerance.
tilføjet af

Knækker mig sq snart....

Hvorfor kaste bolden rundt, i stedet for at komme med en løsning. Først er det muslimernes primitivitet der var skylden skrev rodvad - og nu intolerence
Jeg selv er fuldstændig ligeglad med, hvor folk kommer fra; om de er arabere, kinesere, svenskere eller danskere. Jeg hader den hetz, der kører mod muslimer. Jeg mener, at gode mennesker findes blandt alle folkeslag, at vores indvandrere i Danmark er kommet for at blive, og at de skal behandles ordentligt. Når det så er sagt, så vil jeg også have lov til at sige, at det satanedme ikke er i orden, at en flok psykopatiske indvandrerdrenge får lov til at hærge og ødelægge det for alle vores andre velfungerende tilflyttere, uanset hvor vanskelig en barndom man har haft. Det kan være en forklaring, men det må aldrig blive en undskyldning.
;o)
A - med lidt klip og klister...
tilføjet af

Sorry.. fejlfortolkning af rodvad..

Ville lige rette en fejl - var lige lidt hurtig med at læse et indlæg fra rodvad tidligere - han kalder ikke muslimerne for primitive... men regeringen... My bad... det er altså ca halvdelen af befolkningens folkevalgte der er primitive.. ifølge rodvad...
;o)
A
tilføjet af

Meget enig

men det er jo konsekvensen. At overalt på gader bliver der kigget på indvandere som om de er kriminelle. Vold er reaktionen på dette. Hetzen er størst i folkeskolen.
En mafia kan godt opstå senere. Hvis udviklingen fortsætter. Tiden er løbet bort fra debat. Handlinger må der til. Vi snakker her om indvander mafia. Hvis den økonomiske kurve knækker. Og hvem skal også have skyld for dette, mon???
tilføjet af

Det er også rigtig.

Oplysningstiden er forsvundet i DK i de sidste 5 år.
tilføjet af

I stride strømme

Bliver du bare ved...
Hvad med at komme med noget konstruktivt istedet for bare at sidde og skrive om måske og hvis.
Kan brække mig over 4-5 såkaldte debatører herinde, af den grund, i ikke har andet formål end at svine det folkevalgte flertal. Ligesom oppositionen, kan i ikke komme med konstruktiv debat og forslag.
Dog kommer en enkelt af de 4-5 omtalte dog til tider med fornuftige og konstruktive indlæg.. og det skulderklap skal rodvad have.. men stadig er der stor mangel på respekt for andres holdninger og tanker... og det er vel derfor at lady f.eks. for alle de "latterlige" kommentare til hendes indlæg... intolerence føder intolerence - eller tryk avler modtryk...
Kom igang - hvis i ikke vil fremstå som mavesure pensionister der bare vil brokke sig, frem for at komme med noget der kan gøre en forskel..
Godnat
Anders
tilføjet af

Ha-ha.

Har du overhovedet læst nogle af mine indlæg-Eller er du en af dem der springer dem over. Nogle så jo gerne man debaterede med debatører der mener det samme som sig selv.
Fatter du overhovedet hvad intolerance avler intolerance. Eller vil du ikke.
Jeg tror ikke du forstår det. Heller ikke Layens índlæg.
Det er sku en advarsel. Tag den alvorligt.
tilføjet af

aldrig

kan det forsvare vold.........BASTA
tilføjet af

Kunne det eventuelt også.............

........falde dig ind, at al den "hån og svineri" som du snakker om opstår, FORDI vil ikke bryder os om deres i almindelighed højrøstede og voldsomme opførsel? Nej vel?
Fæ!
tilføjet af

Rigtig nok.

Vi er jo ikke canibaler.
Men vold er jo en konsekvens af intolerance. Det kan man jo se overalt på kloden. Det burde man jo lære noget af.
tilføjet af

Er det så derfor...

At københavnerne har få og ubetydelige problemer med indvandrere?
Jeg tænker på at de har haft socialdemokratiske overborgmestre i nogle år efterhånden...
Er det fordi at disse indvandrere er opvokset i "lyset"?
Og alle spørgsmålene rejst fra talerstolen i folketinget angående eskaleringen af indvandrervold til statsministeren i år 2000?
Var det bare varm luft?
Efter 6-7 år med socialistisk styre dukker pludselig debatten op med meget unge og voldsomme indvandrerdrenge i folketinget!
Disse unge har en givet en stor og meget uheldig anarkistisk arv videre til deres små brødre, som er teenagere idag!
Kan det tænkes at problemet idag egentligt kan føres tilbage til socialisternes ladeståtil politik overfor netop denne gruppe op igennem 90'erne?
Og vil man kunne få en socialist til at indse denne åbenbare tidslinie?
tilføjet af

Og iøvrigt...

Stod indvandrerne i DK for følgende procentdel af alle lovovertrædelser under S-regering...
1995 = 8,3 %
1998 = 9,3 %
2000 = 11,3 %
Regeringsskifte...
2002 = 12,4 %
2004 = 12,4 %
Altså en tydelig og konstant eskalering under S-regering, men tilsyneladende en opbremsning under borgerlig...
Hvad er der galt i at "lyset" tilsyneladende er begyndt at fade ud for kriminalitetsstrenden fra S-regeringen?

Kilde: Dansk Statistik.
tilføjet af

Johny Bredal

At hvis det viser sig at det er en Perker der har smadret Johny så er det hermed slut med at være flink mere overfor samtlige perkere så har i gravet jeres egen grav for sidste gang...........
tilføjet af

og hvis han er medlem af folkekirken

hvem chikanerer vi så?
tilføjet af

Ja dem

Så sent som i går så jeg Tv avisen hvor en gruppe stod og skudt alt mulig fyrværkeri mod en tankstation hvor politiet stoppede en a dem en knægt på ca 15 år som syntes at det var sjovt det hele politiet tør ikke gør noget men det er der snart andre der gør over hele DK for nu kan det squ være nok.....
tilføjet af

Blander du altid

tingene sammen. Jeg ved ikke hvor du har fundet indlæg fra mig hvor jeg skulle have sagt at muslimer ikke er primitive, og regeringen primitiv? Eller halvdelen af den danske befolkning.
Kan godt være jeg har sagt at ikke alle muslimer er primitive, og at jeg i en situation har sagt at det var primitiv handling af regeringen. Men det har aldrig været så generaliseret som du antyder.
tilføjet af

Ja,

jeg kender problemet fra 30erne og 40erne hvor dengang vore egne slumdrenge lavede så meget ballade. I tillæg var der en del af dem der kom ud fra børnehjem, de var hellere ikke til at styre.
tilføjet af

Vil det sige

at danskere har overtaget forbrydelserne under den borglige regering? At det er flere danskere der ikke kan klare sig selv?
tilføjet af

Forstår godt

at det er irriterende når de taler på deres modersmål indbyrdes, man forstår ikke hvad de siger.
Det er ligesom at komme til Sønderjylland, der kan man hellere ikke forstå noget når de taler indbyrdes.
tilføjet af

Ja det tror du

Jeg bor altså på Christianshavn så du burde vide at det er ved at træls og høre på med det ene og det andet især når en perker bokser johnhy Bredal ned kl lort om morgen (18 år) fy for satan det minder mig om Rashid Lawal og Tue West fordi nogen skal bevise et eller andet du ved godt hvad jeg mener.
tilføjet af

Jeg tror

Hvis rigtige danskere var lige så feje som dig, så gik der ikke mange år før danmark var blevet udvandet med arabere og andre muslimer.
At du lefler for muslimerne er en personlig sag, men tænk på dine børn og børnebørn, de ville være flove over at have et sådan familiemedlem.
Se hvor Poul Nyrup fra soc.lider under at hans far var Nazist
tilføjet af

Det ville nu nok være misbrug.

Af statistisk materiale at udlede at danskerne er blevet dårligere til at klare sig selv og derfor må ty til kriminalitet!
En anden grund til at billedet er vendt for dømte med anden etnisk baggrund KUNNE være at lovgivningen er strammet op under de borgerlige...
Det vil sige at flere danskere bliver dømt hvor de før fik en stor bøde, f.eks. i trafikken...
Samtidig med at udlændinge prøves forsøgt dæmpet med truslen om udvisning ved kriminalitet!
Jeg vil gerne understrege at dette bud også er at misbruge statistikken, da jeg heller ikke kan andet end gisne!
Derfor må man vist bare forholde sig til tallene som viser en stagnering!
tilføjet af

Kriminaliteten er ikke

faldet, ergo så må der være flere danske forbrydere når kriminaliteten er faldet for de etniske.
tilføjet af

Kriminaliteten...

Ejendomsforbrydelser (tyveri, røveri, dokumentfalsk osv.) er faldet i de første borgerlige år dvs. fra 2002 til 2004 (-6%)... Voldsforbrydelser er stagneret...
Sædelighedsforbrydelser er stagneret...
Alligevel er der en stigning af dømte i perioden...
Man kan ikke sammenligne de to statistikker 100%
Men man kan fastslå og konstatere at de manglende domme altså må være faldet i området udenfor ejendomsforbrydelser, voldsforbrydelser og sædelighedsforbrydelser... Antallet af domme kunne for eksempel være stigende indenfor færdsel...
Det er faktisk et udtryk for at både fremmede og danskere er begyndt at opføre sig en smule pænere, ihvertfald indenfor ovennævnte statistisk materiale i den første periode med borgerlig regering! Da ejendomsforbrydelser er faldende, så må det i din termologi jo være det samme som at flere kan klare sig selv, og bedre, under en borgerlig regering...
Malurten i det statistiske bæger må jo så være regeringens håndfasthed imod f.eks. trafikbøller. Den gør åbenbart flere danskere kriminelle! Det er vel på den anden side trods alt også bedre end flere trafikofre, eller hvad?
tilføjet af

Trafikbøller?

I Nyrups tid hed det "pengemaskine" dersom de ville øge fartskontrollen. Det var hele den borlige fløj enige om. Også den borglige presse så sådan på det.
Nu er heldigvis alle enige om at det er fartskontrol (undtagen dem der bliver "fanget"). Men jeg mener bestemt ikke de bliver registreret som kriminelle.
tilføjet af

Ja !.

Og hvis du tror vi vil ligge under for disse "kulturberigeres" arrogance og krævementalitet, så er du sgu dummere end loven tillader !....... men du ner jo også bare en Rød nasserøv der ikke gider forsørge dig selv!.
tilføjet af

Jamen så tager du fejl!

For at få et klip i kortet, så skal du altså for en dommer!
Uanset om du er menigmand eller justitsminister, så figurer det derefter på din straffeattest!
tilføjet af

Ikke enig..

Har været så heldig at erhverve mig et af de moderne og fine klip i kørekortet for en "mindre" hastighedsovertrædelse på 40%.
Det var en af de der fotovogne, og jeg modtog et billede (og hold kæft hvor så jeg ud... ) og skulle bare smide en underskrift tilbage på at det var mig - og at jeg ville erklære mig skyldig. Men det er IKKE kommet på nogen straffeattest - den er stadig ren og pæn! Men det var sure 2000 kr...🙁Men så kan jeg lære det!
Men havde jeg erklæret mig uskyldig, så ville det skulle for en domstol.
Men det går da klart ind under nogle statistikker, men om det går under "samlet kriminalitet" eller hvad sådan noget hedder - det ved jeg ikke...

;o)
Anders
tilføjet af

MEN!

Det betyder ikke at man kan forsvare den!
Og tak for advarslen - ved ikke om den skræmmer eller more mig.
men vil da gerne give dig med, at du ikke er så "slem" som lady ang svar tilbage på indlæg osv - har været lidt væk et stykke tid - men stadig en stor mangel på respekt og personfnidder - lidt som jeg ser oppositionen.
Synes dog også regeringen er skuffende for tiden - og ikke mindst DF - som jeg aldrig har støttet og synes meget dårligt om - selvom jeg er borgerlig...
Men en ting skal du vide om mine svar - svare tit på respektløsheden - for en af de vigtigste ting i min lille verden er respekt for hinanden og andre - også for anderledes tænkende - men man får ikke bare respekt - den gør man sig fortjent til.
;o)
A
tilføjet af

Respektløshed

opstod fra de borgerliges side allerede under Poul Nyruptiden. Med handersens Uffe i spidsen.
De borgerlige er = respektløshed.
Mennesker som oftes har sig selv som udgangspunkt.
tilføjet af

Grov manipulering

Den tilsyneladende opblusende vold mindende om gadebandevold. Minder i påfaldende grad om den man oplever i storbyer i USA. Denne pludselige optrapning skyldes, at vi i DK tillader et parti som påberåber sig fri ytringsfrihed. Det er jo Dansk Folkeparti her tales om. Det er disse mennsker der bærer den overvejende skyld i den stigende muligvis etniske vold.
tilføjet af

Gav mig ingen mening...

Man kan godt tænke på sig selv og have respekt for andre...
Problemet for nogen er, at de glemmer at tænke på sig selv.
Men det er da et noget underligt svar.
A
tilføjet af

Klip i kortet...

Du har ikke fået en betinget dom for en trafikforseelse oveni!
Tag bare vores kære Justitsminister. Hun vedkendte sig skylden øjeblikkeligt, men måtte lige en tur forbi retten og modtage dommen... Hendes straffeattest er ikke længere "ren".
Disse domme tæller ifølge Danmarks statistik med istatistikkerne over domsafsigelser...
Alene de nye trafikregler har medført over 12.000 nye registreringer i år, oveni kommer så de "gamle" regler, sprit, uden kørekort osv...
Disse domsafsigelser tæller derimod ikke med i de tilfælde nævnt i det andet indlæg som du reflekterede på!...
tilføjet af

Fair nok...

Det er jeg sikker på at du ved mere om end mig.
Men jeg svarede på hvad du skrev🙂da du skrev et man skal forbi en dommer for at få en klip.
;o)
A
tilføjet af

Whqt??

Fortæller du mig vi har en justitsminister med en plettet straffeattest? Det har jeg da lige godt svært ved at tro på.
tilføjet af

Måske for sent

Det er rigtig nok, der må snart ske noget, og det føt den danske del af befolkningen griber til selvtægt.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.