10tilføjet af

Puljerne til VM Kval til 2010

Drømmepuljen for Danmark
Portugal (vi har haft krammet på dem for nyligt, så giv os dem), Israel, Danmark, Moldavien, Island (hæhæ), San Marino

Eller den værste!
Spanien, Rumænien, Danmark, Bosnien, Albanien, Montenegro...
Er sgu glad for at vi ikke skal møde Norge eller Serbien :-)
Hvem er I glade for ikke at skulle møde, hvem vil I aller helst møde. Giv mig Jeres drømmepuljer for Danmark

Seedning til VM kvalifikation i 2010 i Sydafrika:
1. seedningslag:
Italien, Spanien, Tyskland, Tjekkiet, Frankrig, Portugal, Holland, Kroatien, Grækenland
2. seedningslag:
England, Rumænien, Skotland, Tyrkiet, Bulgarien, Rusland, Polen, Sverige, Israel
3. seedningslag:
Norge, Ukraine, Serbien, Danmark, Nordirland, Irland, Finland, Schweiz, Belgien
4. seedningslag:
Slovakiet, Bosnien-Herzegovina, Ungarn, Moldavien, Wales, Makedonien, Hviderusland, Litauen, Cypern
5. seedningslag:
Georgien, Albanien, Slovenien, Letland, Island, Armenien, Østrig, Kasakhstan, Aserbadsjan
6. seedningslag:
Liechtenstein, Estland, Malta, Luxembourg, Montenegro, Andorra, Færøerne, San Marino
tilføjet af

Lige et spørgsmål.

Er det imorgen det trækkes? Og hvordan trækkes det? Det blev vist 2. :o)
Kajsa
tilføjet af

Sådan

Puljerne trækkes på søndag. jeg tror det bliver vist på TV - det plejer det, men jeg har ikke lige set efter om det er DR eller TV2?
De trækker det lidt som Lotto. Der er bare seks bowler og så starter de med placere landene fra de nederste seedningslag først i hver sin pulje. Og så næstnederste seedningslag i hver sin pulje (så har vi to lande i hver pulje). Og så fremdeles. Det er mega spændende. Først kommer DK i den bedste pulje af dem der indtil videre ville være trukket og så om det hele bliver vendt på hovedet, når vi får et hold fra andet og første seedningslag i puljen. Spændende, siger jeg dig! Det er ren Lotto..
tilføjet af

Hmm

Vi skal være fri for muslimerne, de svindler med alt!
tilføjet af

Tak for det. :o)

Så ved jeg da det. :o) Jeg skal skam også kigge. Det er altså spændende! :o)
Min drømmepulje for Danmark; Holland (kan vi godt slå), Israel, Wales (lidt sjov fodbold skal vi også have), Island og Færøerne. :o) Det kunne være sjovt, men jo nok også kun en drøm. :o)
Hilsen Kajsa
tilføjet af

Seeding?

De seeding du har opstillet, hvad vil de sige hvis det alligevel først bliver trukket på søndag?? Vil det sige at de hold som f.eks. Italien, Spanien, Tyskland osv ikke kan møde hinanden?
tilføjet af

Jep

Ja det er lige præcist, hvad det vil sige.
Hold fra seeding 1 kan ikke mødes indbyrdes, det samme gør sig gældende for hold fra den andre seedingsglag. Man kan således aldrig kommme til at møde hold fra samme seeding som sig selv.
tilføjet af

Er Grønkjær klar så vinder vi VM

Det kan du godt bide dig selv i næsen på.
Forza FCk
tilføjet af

Der findes værre puljer - og bedre :-)

Jeg ville mere frygte en sammensætning, der så således ud:
Kroatien, Rusland, Danmark, Makedonien, Slovenien, Montenegro.
(Se blot på deres seneste formkurve i EM-kvalen.)
Derimod ville en "let" pulje for Danmark være:
Portugal, Skotland, Danmark, Cypern, Kasakhstan, San Marino :-)
(jeg tror bla. Skotland er lettere end Israel).
tilføjet af

NEEEEEEJJJJJJ !!!!!!!!!

Jeg hader simpelthen at sidder og blive schizo når jeg kigger på fodbold! Nu skal jeg så igennem det lort igen! Sverige og Danmark i den samme pulje....!!!
Lorte lodtrækning!
Sur Kajsa
tilføjet af

Bosniaa

Hallo Bosnien er 100 gange bedre end Danmark. De vandt over Danmark for et par år siden, hahahah.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.