1tilføjet af

i aftenens luxusfælde med spil for 6500 kr,

pr måned, var der en ung kvinde der hhavde taget 30 kg. på i løbet af ganske kort tid, desuden havde hun også et overforbrug af indkøbs uvaner på tøj.
parret boede i grevskabet Greve, og damen blev sendt til en slags klinik hvor de kunne måle hendes krops alder, som var ca. 30 år, og hun var vistnok 23 år.
klinikken målte alle de sygdomme hun var disponeret for at få, bla. kræft, og man mente ikke, at hun ville overleve at se sønnen vokse op.
manden brugte en formue på computer spil, jeg ved ikke rigtig hvad der menes med dette, men jeg formoder at pengene blev brugt på en slags "poker, eller andet spil der kostede en formue hver måned.
kvinden kom til et sundhedschek på en medical klinik, men hvilken, det var ikke en almindelig læge praksis.
hvor kan man finde den slags klinik i randers - århus, og hvad koster det, og er det kun et besøg man har på klinikken.
signeqqq yahoo.dk
tilføjet af

Sundhedstjek ?

Godt nok kan man i dag screene om folk er disponeret for at få visse sygdomme, men ligefrem at bilde kvinden ind at hun ville blive ramt af kræft og ikke overleve er langt ude.
Resten er mere håndgribeligt og kan behandles.
Jeg var selv til et arbejdsgiverbetalt sundhedstjek for mange år siden på en privatklinik i hovedstaden og fik mange undersøgelser på 3-4 timer, også konditest, men hvilken type klinik man skal kigge efter er jeg ikke klar over.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.