3tilføjet af

Hvad synes du om værterne på talent 2008?

Personligt kendte jeg Felix fra P3. Synes han er en rigtig dygtig radiovært - og sådan lidt "feel good" agtig :-) Var spændt på om han også var god på TV, men det synes jeg han er.

Mikkel Herforth kendte jeg kun lidt til, men jeg synes de to svinger godt sammen og de er virkelig søde.

Dommerne tjaeh.....Julie er lidt skabet, men hun er sød. De to herrer er noget krukkede, jeg er ikke ret vild med dem.

Hvad synes i og hvad synes i om showet som sådan?
Sikke en masse spørgsmål :-)
Og ja, jeg har andet at bruge mit liv på, til dem der ynder altid at komme med de spørgsmål :-) Men jeg tillader mig lige at sidde i sofaen nu og koble af foran skærmen 😃
tilføjet af

jeg ved ikke hvad de hedder.jeg kalder

dem for : den gamle, den gay og kvinden.
Har ikke set alle udseendelser..men den gamle er "lidt" for meget. Han er værre end mig, jeg kunne ikke stå og træd på folk følelserne som han gør. Jeg er en varm mennesker og ved godt hvad folk føler..
Den her var aldeles sjov..(altså "den gamle")😃😃
http://www.youtube.com/watch?v=Xy0_qCUczfY
tilføjet af

bedre end TV2

DANS på TV2 er så kedeligt og langtrukket imens der er fuld fart på DR1s TALENT 2008
Fantastiske kunstnere der viser noget ny imens dans er en flok bøssedommere og dansere.
tilføjet af

Tjah...jeg er blot stolt over

at dommerne i Talent 2008 har evner til at formulere sig NOGET hurtigere - og mere klart - end Blackmann
Selvom der ganske vist er mange trin der skal læres i Vild med dans...så kan det alligevel ikke imponere mig ift. talent-showet. I stedet for Vild med dans ville jeg hellere se et program, hvor de kendte fik vist sig fra mere forskellige sider - så det også hermed blev LIDT mere varieret
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.