Sang fra "Arbejdernes Landsbank".....
Sangen starter med at der er en hel masse børn som synger "lalalalala-la-la" og så når vi er lidt længere henne i sangen, så er der en som begynder at fløjte. Nogen der ved hvad sangen hedder???
| Gammelt tv klip?? |
| Hvem sang den? |
| Take me higher |
| anders fogh rasmussen |
| gæld og rejsningsbesvær. |
| Dimission. Hvor og hvordan? |
| Hvad kalder man til en |
| Pluddermudder |
| Farlig plante? |
| Livets store spørgsmål. |