11tilføjet af

I 1984 kørte jeg til norge.

I min Renault 12 med en Volvo B-18-motor i, ret fed bil, jeg startede fra Frederiksværk Kl:23:00 dagen før sankthansaften, og det gik også helt fint, jeg kom da også til Halansåsen, og der var Kl: Ca. 04:30 om morgenen, så jeg kørte ind i skoven for at holde en pause, jeg satte bilen og gik ind i skoven.
Pludseligt var der en kilde, og jeg fik den Ide at jeg ville tage et bad i kilden, det gjorde jeg så, og bagefter lavede jeg så "morgenmad", jeg havde nogle C-Rationer fra HJV/POèrene med, så jeg lavede "morgenmad", C-rationer er altså noget der er "prutter" i, så man bliver mæt så det vil noget, så jeg lagde mig ned og nød den opstigende SOL, og selvfølgeligt faldt jeg i søvn, da jeg vågnede var jeg taget til fange af 3 piger 😃 .
I sammenlagt 8 dage misbrugte de mig seksuelt, jeg ved nogen tror det er en drøm at blive holdt til fange af 3 dejlige piger og at blive seksuelt misbrugt, men, ja jo det var da meget sjovt, men, der var jo stadigt tale om en voldtægt, jo jeg fik mad og så videre, men 8 dage.
Da de slap mig løs, der havde de hver lagt 2.500-D:Mark i hver sin konvolut i min bil, med en besked om, at de ville være på samme sted næste år, se lige, det var en åbenlys voldtægt, politiet i Gjøteborg? de grinede af mig, de sagde jeg havde været i himmelen og at jeg skulle være glad for det.
PIS mig lige i ØJET, jeg blev voldtaget,,,i 8-dage, og de syntes det var en vits, at det var sjovt, de skide 7.500-D:mark tog de som "beviser" sagde de, jeg har hverken set de 7.500-D:mark eller hørt noget fra det svenske politi siden.
Også kommer moralen i det hele, (nu er den historie altså rigtig nok.), men, hvem kan man i dag stole på, kan man stole på politiet, kan man stole på en afgørelse i retten/dommerne/advokaterne, kan man stole på LOVEN, eller hvad?.
§ 77
Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde på ny indføres.
Og det er den danske grundlov`s § 77.
Jeg blev så voldtaget i 8 dage, af 3 dejlige smukke tyske piger, også sjovt nok, men, jeg føler mig saftsuseme også voldtaget af SOLEN.DK.
Og dette indlæg er skrevet med de dybeste følelser for SOLEN`s "Red", hvilken slags dybe føleler der så er tale om, det lader vi stå hen i det uvisse [(:] .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

I 1984 kørte jeg til norge.

Tjek lige Dine smertestillende piller, jeg tror at Du har fået LSD istedetfor 😉
tilføjet af

Din æra har været slut længe

Og du bliver heller aldrig skribent for de grå sider, dine historier er så langt ude at løgnene gennemskues.
Smut du heller ud og lav en gyllebeholder opvarmet af solen.
Så er du beskæftiget så længe.
Eller start plæneklipperen, der trænger, det ser sjusket ud, man er ikke i tvivl om det er udlejning.
tilføjet af

De tøser kender jeg godt......!

Dem har jeg også mødt, dog ikke i Norge og ikke sammen, men her i hytten og hver for sig [(:] Dammm, da, kan man ikke forsikre sig imod den slags?
😮
tilføjet af

I 1984 kørte jeg til norge.

Da de slap mig løs, der havde de hver lagt 2.500-D:Mark i hver sin konvolut i min bil, med en besked om, at de ville være på samme sted næste år, se lige, det var en åbenlys voldtægt, politiet i Gjøteborg? de grinede af mig, de sagde jeg havde været i himmelen og at jeg skulle være glad for det.

Og hvor meget var så lige 7.500 D-mark i 1984 ❓
Godt 28.000 Dkr, 2 månedslønninger dengang for mit vedkommende så vidt jeg husker.
Det er sgu da bare at stikke dem i lommen og glemme det, medmindre at bilen eller ynglekæppen var blevet totaltskadet.
tilføjet af

Ville du finde dig i.

At blive seksuelt misbrugt af 3 piger i 8 dage, og jeg mener misbrugt, 24/8, ja jo, de første 24/48-timer var det da meget "sjovt", men, så begyndte man sgu at få "hjem VE", så ville man godt prøve at sove.
Selvfølgeligt var det en "oplevelse", men, det var stadigt en voldtægt.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Så har du da ihvertfald ikke kørt for stærkt..

Der er sådan cirka 100 kilometer fra Frederiksværk til Hallandsåsen hvis man tager via Helsingør-Helsingborg....
Gad vide hvilke andre eventyr/løgnehistorier du så ellers brugte fem en halv time på...?
- jeg mener sådan en fin B18 motor skulle da vel nok køre den smule vej af E6 i en fart..
- tænker bare på, at det jo var den gang hvor du osse angiveligt kørte 209 kilometer i timen - med en 1750 kg campingvogn - faktisk en del hurtigere end den officielle verdensrekord på området....
[(:]
tilføjet af

Sådan en hukommelse har jeg også !

Den beskæftiger sig dog mere med livsnære emner.
Har jeg nogensinde fortalt om min soldatertid ?
De puds, vi spillede oversergenten ?
Han fik ikke et ben til jorden. I dag kan jeg godt have lidt ondt af staklen.
Eller om den fisk, jeg næsten fangede forgangne week-end ?
Jeg siger dig, den var stor - men altså, min line kunne kun holde til 55 kg, sååå ...
Hvis mine arme havde været bare et par meter længere, kunne jeg have vist dig, hvor stor den var !
tilføjet af

Det var ellers godt spottet

Gad vide hvorfor der ikke kan laves en ruteplan dertil??
Det er da godt man ikke brug KRAK til, at finde vej
tilføjet af

Sådan en hukommelse har jeg også !

Jeg blev uvenner med en fisk jeg fangede.............vi kunne ikke begge være i båden [???]

Den beskæftiger sig dog mere med livsnære emner.
Har jeg nogensinde fortalt om min soldatertid ?
De puds, vi spillede oversergenten ?
Han fik ikke et ben til jorden. I dag kan jeg godt have lidt ondt af staklen.
Eller om den fisk, jeg næsten fangede forgangne week-end ?
Jeg siger dig, den var stor - men altså, min line kunne kun holde til 55 kg, sååå ...
Hvis mine arme havde været bare et par meter længere, kunne jeg have vist dig, hvor stor den var !
tilføjet af

Sejl for helvede !

Det er spækhuggere 😃
Visse ting kommer bare bag på én !
Hvis min grill havde været lidt større, havde jeg taget fisken med hjem
- hvis altså spækhuggere havde været fisk 😉
tilføjet af

Der er nok en god forklaring...

- mon ikke Polle bare holdt et par timers pause i skoven ved Teglstrup Hegn - og måske fik sig en god kaffe-sludder med Julemanden - eller med en kendt, men naturligvis anonym politiker.... 😉
[(:]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.