4tilføjet af

Hjælp søger glattejern fra OBH nr. 3080

Hej alle 🙂
Jeg vil hører om der er nogen der ved hvor man kan købe det her glattejern, som hedder: Professionelt Fladjern OBH 3080?
Jeg har ledt over alt, og det ser bar ikke ud til der er nogen der sælger det mere ):
tilføjet af

Hvis du-

"googler" lidt, så vil du hurtigt finde ud af at den model du søger er en gammel model der forlængst er udgået.
Men hvis du så istedet søger efter et andet, så kan jeg anbefale dig at se efter et med "nano-behandlede" varmeplader - det er det sidste nye og ifølge min datter, der er frisør, så er de meget bedre end de tidligere "teflon-behandlede".
Mvh. Gavtyven
tilføjet af

Nogen der så har den?

Tak for svar, den havde jeg næsten ogs gættet.
Bar så ærligt, for vil meget gerne ha det igen.
Men så må jeg jo prøve på andre måder😉
er der nogen der har denne model, eller kender nogen der har,
som er interreseret i at sælge? Må i meget gerne skrive!🙂
tilføjet af

Et godt råd

Du fortryder ikke at køb et GHD-jern. Det er det bedste glattejern på markedet ifølge frisørerne. Det kan også lave krøller:)
God weekend!
tilføjet af

Til Lins

Det er sjovt du siger det, for det mærke er jeg godt nok faldet meget over herinde,
hvor folk roser det helt vildt. Men det er bar så dyrt, det har jeg slet ik råd til, så det er udelukket ):
Har set man kan lave krøller med glatte jern, rigtige fine faktisk. Men kan du forklare mig hvordan man gør? 🙂 For jeg kan absolut ik finde ud a det, det blir bar små antenner der stikker ud til forskellige sider 😃
og tak for svar til alle!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.