7tilføjet af

Le Man 2006

endelig kommer weekenden hvor det er i orden at sidde klistret til skærmen i 24 time😃
skal i se le man? jeg er spændt på at se Tom i hans nye bil og om den og han kan klare de 24 timer, han kan formentlig, men mon bilen kan.
desuden er der jo virkelig mange danskere med i år, så det bliver rigtig spændende at følge!
hvad glæder du dig mest til?
mh Jacob
tilføjet af

Er også lidt...

spændt på, om det diesel halløj kan klare de 24 timer.
Selvom bilen er den mest testede, så bliver det lidt spændende at se, om den kan klare mosten.
tilføjet af

netop

for den klarede jo fint 12 timers løbet, men der er bare så stor forskel!
glæder mig også til om natten, elsker at se dem kører om natten.
mh Jacob
tilføjet af

Natten

Ja, det er sådan lidt hyggeligt, når de kører om natten :o)
Er faktisk ikke så meget for motorsport, men Le Mans har fanget min interesse. Det er helt specielt.
tilføjet af

Jep, skal derned

Jeg skal være i Le Man under hele løbet - fedt!!
Meeeeen - jeg må nok skuffe dig, for Tom vinder ikke i år - Det gør Team Essex!!!!
tilføjet af

le-mans

en journalist (tysker) sagde sidste år: Le-Mans, det er et løb hvor de ypperligste kørere fra hele verden i de vildeste sportsvogne og prototyper mødes hvert år og kører uafbrudt, alt hvad de kan, i 24 timer og så er der altid en der hedder Tom der vinder.
tilføjet af

heldig kartofel!

seriøst, ville så gerne derned og se det og opleve spændingen, stemningen og alt hvad der sker i det døgn...
god tur.
mh Jacob
tilføjet af

og han er dansker

:D
det er det bedste af det hele, kan næsten ikke lade være med at græde ;)
synes det er så fedt!
mh Jacob
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.