5tilføjet af

folketingsvalg 200?

Er der nogle der bare har et nogenlunde kvalificeret bud på hvem man evt kan stemme på til næste valg?😮
tilføjet af

lad dig ikke

forføre...
Du kan jo stemme på hvad som helst eller opstille dig selv, hvis du får underskrifter nok :o)
Jeg stemmer dog ikke selv på personer, men et parti... Og det er det parti der ligger nærmest min egen overbevisning.
Læs selv de forskellige partiers mål og visioner på deres hjemmeside og find det parti der tilsyneladende ønsker at arbejde for netop dine "ideer og tanker" med det hele...
tilføjet af

V - DF

Jeg syntes V har gjort det godt Så hvorfor ikke fortsætte med dem
S efterligner bare og gør hvad de kan for at sætte V i et dårligt lys
Jeg ved V har lavet et par brølere men HVEM er fejlfri Måske den pasive men det kan være en fejl i sig selv jeg er DF medlem og har været det siden world trade cantret blev jævnet med jorden
tilføjet af

Der er 9-10 mulige partier.

Og flere hundrede kandidater. Så det skulle være muligt at ramme krydset ud for en af dem.
tilføjet af

mere hjælp

og lad det for guds skyld ramme en kandidat der har forstået vor tids største udfordring.
Integrationen.
tilføjet af

Nu vil altså ha´ en ny regering med lidt Lykke.

Nu må vi have det folketingsvalg så De danske folkepartister kan komme til i en regring. De sikke og bestemmer jo alt [f] i forvejen. Gør Pia til finansminister og Skårup til justitesministe mens een af de 2 præster kan blive kirke og minister for Ø-rigerne. [sol]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.