2tilføjet af

For 100 år siden!

Nå ja, så længe siden er det måske heller ikke helt... Men kender du ikke det, at man pludselig kommer i tanken om at det er rigtig længe siden man har hørt en bestemt sang, gjort en bestemt ting eller smagt en bestemt ting?
Rita (du har ramt mig nu) med Kim Larsen, den var skide god da jeg var 15 eller ca deromkring, og den gad jeg faktisk godt synge med på lige nu. Jeg har ikke hørt den meget længe.
Og så er det længe siden jeg har været på festival!!! Hvor blev det dog af? 4 dage i en god brandert, og en ny vild forelskelse hver aften. Nå det er jeg nok også blevet for gammel til.
Da jeg var barn fik vi ofte puddersukkermadder, det er også længe siden nu... I dag ville det nok hedde en farinmad!! Og så er det ikke helt det samme.
Hvad er det ca 100 år siden du har hørt, gjort eller smagt?
God weekend.
Nellike, der lige har opdaget at tiden går c",)
tilføjet af

back in the days

hehe sjov lille debat.
hmm hvad er lang tid siden jeg har gjort...
det er lang tid siden jeg har fået svensk pølseret, så nu ved jeg hvad jeg skal have til aftensmad ;)
danset med en af min gode veninder, det er også lang tid siden. i det hele taget lang tid siden jeg har snakket med hende, måske man lige skulle tage og give hende et kald :)
mh Jacob
tilføjet af

God ide.

Ring da endelig til hende, så kan I måske ta en dans allerede i aften.. Og uhm svensk pølseret smager jo godt.
God weekend, og god fornøjelse med dansen.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.