16tilføjet af

FB sidst set - Kl 07:04, 17.feb.2007

- Nu har vi andre så brugt torsdagen på at hænge på bakken og skrige:
"Pas på dernede, der kommer en fed rødbede" - Er det også hvad du har foretaget dig, eller er du virkelig sneet ude fra komputteren? Hallo, er du blevet væk?
tilføjet af

han spiller ofte fornærmet

og selvhøjtidelig tag dig ikke af det.
Han sidder i kulissen og følger med vær vis på det.
tilføjet af

Han løber nok rundt

og leger den afskyelige snemand.... men jeg ser hellere ikke meget til ham på msn..
tilføjet af

Keder man sig?

Du kan da skrive til ham, dine int. rager da ikke andre.
tilføjet af

FB har ikke betalt sin vægtafgit

Det kan også være hun er ved at sy bz-huer eller grave brosten op, nu når hende og hendes autonome venner skal forlade det ulovligt besatte ungdomshus på Jagtvej.
Men så kan vi jo glæde (og grine) af Lady in Red sålænge.
Hun kunne jo også sidde i spjældet for ikke at have betalt vægtafgift - det er dyrt at veje 247 kg.
tilføjet af

Ventet forgæves på hjemmehjælpen

Ja, se...Halfevil er virkelig total ynkelig for tiden. Hænger i SOL-debatten når andre er gået i seng...leger handicappet og arbejdsløs...bare sådan ligesom for at MÆRKE andres SMERTE...naaaa nitte
Sagen er, jeg udover at have anskaffet mig en solid influenza kom til skade til en fest for snart 4 uger siden... Nogen SOL-ister husker måske at jeg efterlyste noget 80'er-musik til den fest?
Jeg indsamlede musik i bunkevis efter alle de mange bud, jeg fik herfra ihvertfald, og det var STOR succes!
Fik endda også en masse 70'ermusik med i købet!
Forskellen på det og så det musik jeg har hørt de sidste mange år er...måden man lever det ud på. Før i tiden twistede man og hoppede og vrikkede med røven og dansede BOMB og hvad ved jeg...idag foregår det til det vildeste headbanging. Det har ligesom rykket opad i kroppen. Det har jeg slet iukke spekuleret over selvom det egentlig er meget iøjenfaldende når man ser på det....det er bare ikke faldet mig ind....
Så det var ganske uvant at jeg kastede mig ud i dansen til "Ballroom Blitz" med The Sweet...og den er sgu også fed! http://youtube.com/watch?v=ZrBDivsSe3k
jeg twistede løs...dansede og hoppede...men det KAN man sgu ikke gøre samtidg, det skal være meget bedre koordineret. Men så var der altså en "elastik" i mit knæ der sprang... Jeg har været til læge, gået med skinne..og ja...nu venter jeg så på en kikkertoperation på ortopædisk afdeling...der er vist 13 års ventetid eller sådan noget!
Kan ikke komme ud og "lave nogle penge"...altså undervise, så jeg feder den bare af her og venter på at blive rask! Det er røv og gulvsand, som den store digter (Finn Søborg) så ømt anførte!
Jeg bor i et rækkehus i tre etager, og det er MEGET svært at lalle rundt her i ventetiden, og ret umuligt at gå ud at handle...
Så TVANG en veninde mig til at søge hjælp, og der kom en visitator fra kommunen herud og så på min situation... Hun bevilgede mig noget hjemmehjælp med en vis egenbetaling...men HJEMMEHJÆLP Dulkis. Jeg føler mig som en på 97 og ikke 47! Men jeg har sgu ikke noget valg lige nu...Og kan desværre ikke cruise henover bakkerne i den seje bob!
Men jeg gider bare ikke være så hjælpeløs...der er for meget der bare ikke er mig i det her...rigtig mange uretfærdigheder det går op for mig, vi ikke ved en dyt om i den pulserende dagligdag. Feks at man kan ringe til en ventende klinet og sige..."Goddag frue, det er fra hjemmehjælpen. Vi kan altså ikke hjælpe dig idag." Godt jeg selv kan komme ud af min seng og at dette show kun er midlertidigt, men tænk dig dem som er afhængige af det med deres liv? Det må være forfærdeligt....
Og så er der lige den med det dobbelte bonsystem....vidste du at en gigant som Føtex kører med enkelt bon-system? Næhhh hvad er det hun nu vrøvler om hende halfevil????
Hjemmehjælpsbrugere bliver ringet op af hjemmehjælperen, og remser op, hvad der skal købes ind. Så bliver det købt ind...fra EEEn butik. så bliver det afleveret, man afregner kvitterer for at man har modtaget varerne....og så dapper de af igen MED bonen, for den skal kommunen have. Der er ikke en til brugeren, selvom det er ham/hende der har betalt for varerne! Og hvad hvis de skal byttes eller reklameres over? "Det er sgu bare ærgerligt Fru Hansen, vi skal have kvitteringen til vores arkiv"...Tænk at små forretninger har dobbelt bonsystem, hvor der bare kunne køres to boner ud på det samme indkøb...så var problemet løst....men store butikker med stor omsætning tilgodeser IKKE de svage borgere...De aner ikke, at de får krænket deres ret til at holde regnskab med deres eget forbrug!
Hmmm - sikke en gang brok hvad? Det er vist lidt misfarvet...jeg er slet ikke så sur som det her lyder...jeg er egentlig meget glad. Især for de tilbagemeldinger jeg fik her i SOL-debatten om det døende barn, hvor du blandt andet skrev noget enormt fedt. Jeg er faktsik også oprigtig glad for at det endelig blev vinter....mit system skal sgu have vinter og køles ned en gang hvert halve år, ellers er balancen forkert...Det er så bare sådan temmelig koncentreret vinter...det kommer til at vare mindre end en uge, men fylde med skader og kulde og snemængder for en hel måned. Bedre end ingenting efter min mening.
Nu har jeg vist sagt mere end rigeligt....må hellere finde tilbage til mit vinterhi igen. God bobtur i morgen "Rødbede" og fyr den lige af for mig også ikke? ;o)
tilføjet af

Ej ok...sorry....

Jeg kan godt se nu, at du spurgte efter hvad FB har lavet hele dagen. Jeg opfattede at du spurgte OS i SOL-en hvad vi havde lavet hele dagen, og at du selv hvade været ud at kælke....Dum dum flødeskum...det må du rundstykke...Jeg er vist ikke så klar i krydderen lige p.t. ;o)
Sov godt alle...også Fedesprit og alle rødbederne i solen
tilføjet af

der er karneval i Rio

gætter på ferie
tilføjet af

Savner du ham

så send ham en mail :o)
Mailadressen er jo nem fedebritt@gmail.com
Tror den gode mand Britt har ferie.
Hygge babs-o-man
tilføjet af

Hellere Aaabenraamand tilbage

Ham savner jeg mere end jeg savner fedesen.
tilføjet af

væk ikke

den hund som sover
tilføjet af

jamen så

skriv du da en snehilsen til ham :)
tilføjet af

Det var da rart du kunne melde dig, for du var den næste

- det undrede mig ikke at se herinde i går. Sagde, da du skrev, du var kommet galt afsted med at danse, "bare det var mig", for jeg har ikke kunnet danse længe. Men bar-det-var-mig er lige trukket tilbage med 180 km i timen. Du er da noget mere sølle end jeg er.
- Men jeg undrede mig da lidt over, at du ikke meldte dig igår, som en af dem, der havde fri. Har skam bemærket aktiviteten ligge i nattetimerne.
-Hmmm, nå så du har hjemmehjælp, hmm - ja det giver jo nogle associationer, <griner> men det havde jeg allerede som 32-årig, så jeg griner ikke af dig. Det var dog fordi, vores unge pige var syg og vi havde 3 børn, der så ikke blev passet, med mindre en af os blev hjemme, og det var en umulig løsning på det tidspunkt. I virkeligheden er det jo også, det vi før i tiden kaldte en husmoderafløser. (klinger det bedre i høresneglen)
- Det er da vist det, man kan kalde at "danse igennem" hehe, skulle der være nogen, der har kommentarer eller ligefrem irettesættelser, synes jeg du bare skal henvise ti Gullers profilside, hvor der står, at det er dem tonedøve. Jeg kan så godt lide det citat hun har der. *S*
- Men hvorom alting er, så bliver der vist ikke noget med kælkebakke til mig idag. Måske i weekenden, for de unger, de er da for sjove.

- Det kan godt være Føtex kun har ét bonsystem, men de har da for hulen en kopimaskine!!
tilføjet af

Don´t be

- det var underholdende læsning. *S*
tilføjet af

Præcis den slags

- han er under mistanke for.
tilføjet af

Ja - da

- Hvorfor tror du jeg danser svanens død herinde, hver gang han iværksætter sin afgangsceremoni?
tilføjet af

Rødbeder gør sneen rød

Det ved du, og det ved jeg kære Dullekis C",)
*FB* - I'm back
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.