11tilføjet af

Danske vinduer og døre

Halløj.
Er der nogle der kender til firmaet Danske vinduer og døre?
Er de seriøse, kan man handle trygt med dem?
tilføjet af

Ja da

Hej.
Har købt ved dem flere gange, pæn kvalitet og super levering.
Det sidste jeg købte var alu / træ dør, flot.
Kan godt lide deres system med at få lidt rabat hvis man indbetaler før tid, og hvis man da kan det. 5 stjerner herfra
tilføjet af

Jow....

Her: http://www.hvidbjergvinduet.dk/
Bruger selv deres produkter.
tilføjet af

I skal ikke

gå med til at indbetale før igangsætning for at spare 10 %! Under ingen omstændigheder!!!
I kan sagtens handle jer til samme "rabat" uden at skulle betale først! Få en pris fra dem, og fra andre vinduesfabrikanter og sammenlign så. Få lidt referencer fra de forskellige, og kør ud og kig på kvaliteten hos folk der allerede har fået leveret vinduer og døre fra vinduesfirmaerne. I skal altså simpelthen bede vinduesfirmaet om at kontakte tidligere kunde for at få deres tilladelse til at i smutter forbi og ser deres nye vinduer. Ethvert seriøst vinduesforetagende vil med glæde vidergive tidligere kunder som referencer, og enhver tidligere kunde vil med glæde gerne fortælle om hvor tilfredse eller utilfredse de er med kvaliteten af produktet 🙂
Syntes i om kvaliteten fra "Danske Vinduer og Døre" så forhandle jer til en bedre pris en den de har givet jer, uden at skulle betale før igangsættelsen. Vinduesfirmaerne er sultne i øjeblikket, og det er jer som kunder der skal nyde godt af det! 😉
Pøj pøj med det.
tilføjet af

vinduer

unik funkis i herning duer...
tilføjet af

Min anbefaling til Bedst og billigst

Jeg har med stor tilfredshed købt 5 bondehusvinduer og 1 dobbelt terrassedør hos bedst og billigst. Jeg var meget i tvivl, da der jo er mange vinduesfirmaer, men jeg så deres produkter i en udstilling i Århus. De var hjælpsomme og gav nogle gode ideer.
tilføjet af

CE Mærket ???

Kan under ingen omstændigheder anbefale Danske Vinduer og Døre A/S, har handlet div. produkter til et helt hus, døre og vinduer, hvilket som sådan var ok, leverencen var som den skulle være mht aftalt tid og pris. Jeg konstaterer efterfølgende et par fejl og mangler, manglerne bliver sendt til mig (skruer og en bøtte pletmaling), men når det kommer til fejlene er Danske Vinduer og Døre meget tunge at danse med.. Mine yderdøre (3 stk.) med 2 mdf-fyldninger i hver, har bl.a. den fejl at der er faveforskel på fyldningerne og selve dør-rammen, jeg har i starten af maj måned, udfyldt og sendt en reklamations-rapport til DVD, som de siger man skal, for at de kan bibeholde deres CE-mærke, efterfølgende bliver jeg ringet op af firmaet som meddeler at der er en tømre på vej, en tømre som de har arbejdet sammen med i over 30 år her på Sjælland, som skulle være meget kompetent, Jeg har ikke set ham endnu !! I starten af august har jeg stadig intet hørt og ringer til DVD hvor jeg får oplyst at det er deres standard at der er farveforskel på deres produkt, og at jeg da bare selv kan rette fejlen ?!?!? Hvis det er standarden burde man oplyse dette i deres produktbeskrivelse !? Inden røret bliver knaldet på af medarbejderern hos DVD, bliver vi dog enige om at jeg sender billededokumentation via mail, efter endt ferie, hvilket er sket for omkring 2-3 uger siden. jeg har stadig ikke set en tømre fra DVD !? Iøvrigt blev der i mailen og på reklamations-rapporten også nævnt problemer med vandindtrængen ved bundkarm og under låsecylinder.
tilføjet af

Køb IKKE hos dem!

Til dig, der er ved at undersøge, hvor du skal købe nye vinduer og døre, køb IKKE hos "Danske Vinduer og Døre A/S.
Min kæreste og jeg købte et gammelt hus, hvor vi besluttede, vi ville udskifte vinduer og døre.
Når vi køber ting, undersøger vi det hele, inden vi køber noget. Vi læste på nettet m.m. Vi kunne godt se, at der var både for og imod - så vi tog en beslutning og købte hos "Dansk Vinduer og Døre A/S. (Selvom vi godt havde læst, at der var problemer med dem, men kunne det være så slemt?Damen, vi talte med i telefonen, var jo så rar)
Vinduerne kom også som aftalt, og kostede det, vi havde aftalt.
Men da vi fik sat dørerne i kunne vi se, at de havde to farver..fyldningen var en farve og døren en anden.
Vi ringede til Danske Vinduer og Døre - de sagde til os, at farverne efter et par måneder ville blive de samme (nu har vi haft dørerne i 9 mdr - og farverne er stadig ikke ens)
Manden fra Danske Vinduer og Døre (Thomas)fortalte os, at grunden til farveforskellen skulle være to forskellige materialer, der er malet på. Hvilket er helt hen i vejret, og hvis det virkelig var et problem, burde man kompencerer for det i den maling man smørre på de to forskellige underlag.
(Man må jo gå ud fra, at det er proff. malere, de har ansat)
Vi ringede igen for at fortælle dem, at det altså ikke var blevet bedre, men vi fik beskeden: "Du kan jo bare selv lave det om, hvis du er så klog".
Tænk at man kan tillade sig at sige sådan til ens kunder.
Vi har også oplevet, at de smider røret på...ALT i ALT
KØB IKKE VINDUER HOS DANSKE VINDUER OG DØRE A/S....Lad vær´med at begå samme fejl som os!
tilføjet af

Køb IKKE hos dem!

Hej.
Nu vil jeg ikke svine jer til som i åbenbart gør ved os overalt hvor i kan komme til at skrive. Dig og din kæreste Morten som kalder sig MHJ og også har skrevet herpå om den samme sag, ved jo godt hvorfor vi ikke kunne gøre mere i jeres sag, så det er ikke fair at bare sige vi ikke ville gøre noget ved det. Får man en vare som ikke er helt som ønket, kan man ikke bare montere døren i huset og sige til os at vi skal komme og male døren om.
Man skal lige give os en chance også for at kunne gøre noget ved det. I skal tænke på at vi får maling fra underlevarandører til forskellige underlag og skulle der være en nyance forskel i en maling, maler vi det selvfølgelig bare om uden problemer, men det er svært når i bare monterede døren før vi kunne få det malet om. Derfor sendte jeg dig malingen i stedet for bare vise reklamationen, som i følge købeloven er hvad vi egentlig bare skulle ha gjort fordi i ikke gav os chancen for at rette en fejl fra.
Det eneste jeg ellers kan sige er, at vi som et seriøst Dansk firma selvfølgelig går meget op i hvad vi laver til folk og at tingende er i orden. Vi strækker os ufattelig langt for vores kunder og vil altid hjælpe, men der er også grænser for hvad vi rent faktisk kan gøre når i bare sætter døren i huset før vi kan rette fejlen og i så senere reklamerer over noget i siger i kunne se med det samme.
Grunden til der til sidst blev lagt på er vi også er mennesker og der er grænser for hvordan man skal tillade andre at snakket til en. Tonen var langt under hvad der var rimeligt, når vi alligevel prøver at hjælpe jer, ved at sende jer noget maling på vores regning i stedet for at afvise sagen (Som vi bare kunne ha gjort ifølge købeloven, da det da ville være nemt for os. Men som sagt vi prøvede stadig at hjælpe jer)
God dag til alle.
Med venlig hilsen
Thomas
Danske Vinduer & Døre A/S
tilføjet af

CE Mærket ???

Hej.
Nu vil jeg ikke svine jer til som i åbenbart gør ved os overalt hvor i kan komme til at skrive. Dig og din kæreste som kalder sig Jean3655 og også har skrevet herpå om den samme sag, ved jo godt hvorfor vi ikke kunne gøre mere i jeres sag, så det er ikke fair at bare sige vi ikke ville gøre noget ved det. Får man en vare som ikke er helt som ønket, kan man ikke bare montere døren i huset og sige til os at vi skal komme og male døren om.
Man skal lige give os en chance også for at kunne gøre noget ved det. I skal tænke på at vi får maling fra underlevarandører til forskellige underlag og skulle der være en nyance forskel i en maling, maler vi det selvfølgelig bare om uden problemer, men det er svært når i bare monterede døren før vi kunne få det malet om. Derfor sendte jeg dig malingen i stedet for bare vise reklamationen, som i følge købeloven er hvad vi egentlig bare skulle ha gjort fordi i ikke gav os chancen for at rette en fejl fra.
Det eneste jeg ellers kan sige er, at vi som et seriøst Dansk firma selvfølgelig går meget op i hvad vi laver til folk og at tingende er i orden. Vi strækker os ufattelig langt for vores kunder og vil altid hjælpe, men der er også grænser for hvad vi rent faktisk kan gøre når i bare sætter døren i huset før vi kan rette fejlen og i så senere reklamerer over noget i siger i kunne se med det samme.
Grunden til der til sidst blev lagt på er vi også er mennesker og der er grænser for hvordan man skal tillade andre at snakket til en. Tonen var langt under hvad der var rimeligt, når vi alligevel prøver at hjælpe jer, ved at sende jer noget maling på vores regning i stedet for at afvise sagen (Som vi bare kunne ha gjort ifølge købeloven, da det ville være nemt for os. Men som sagt vi prøvede stadig at hjælpe jer)
God dag til alle.
Thomas
Danske Vinduer & Døre A/S
tilføjet af

I skal ikke

Hehe, Nej det er selvfølgelig op til folk selv om de vil ha de ekstra 8 % det giver at vi betaler vor glaslevarandør forud og får en kontantrabat som vi så giver videre til vor kunder for at kunne tilbyde en bedre pris.
Man skal selvfølgelig altid prøve at få de bedste priser, men man skal også huske at samenligne kvaliteten på de produkter man sammenligner.
Feks. er der mange der spørger hvorfor vi ikke kan sælge vores vinduer til samme pris som et polsk vindue. Det er lidt det samme som at spørge om man kan købe en Mercedes til en lada's pris🙂Vi er et dansk firma med danske medarbejdere, danske lønninger og en meget højere kvalitet end et polsk vindue med kun 50-60 % kernetræ, eller et 90 % hurtigt groet kernetræ fra Estland, så derfor :)
Ved godt det er en halv gammel tråd, men ville lige svare på det :)
God dag til alle.
Thomas
Danske Vinduer & Døre A/S
tilføjet af

CE Mærket ???

Thomas !
Hvad bilder du dig egenlig ind at beskylde os for at svine Jeres firma til, vi har absolut ikke svinet nogen eller noget til, bare konstateret hvordan de faktiske forhold er så andre også kan få et indblik i Jeres forretningsgang.
Det undre mig meget at jeg HER på siden, efter ca. ET år, skal høre fra dig, det er ikke det jeg vil kalde optimal kundeservice.
Mht de omtalte døre (3 stk) ringer jeg til Jer dagen efter modtagelsen for at spørge til hvordan jeg skal forholde mig, der kommerførste "historie" fra Jer, som går ud på at malingen på de to forskellige overflader bare skal hærde og derpå vil farveforskellen udligne sig, det vil tage ca. 2 måneder. Da dette ikke sker, ringer jeg til Jer igen, hvor jeg får en ny "historie" som går på, at I vil rekvirere en tømrer, som vil komme og udbedre fejlen. I mellemtiden er der på Jeres anvisning sendt et udfyldt reklamations-skema (reklamtion om vandindtrængen og farveforskel) retur da det er en del af Jeres forretningsgang ved reklamationer. Ved senere telefonhenvendelse kommer 3. "historie" som går på, at der er standard på Jeres produkter at der er nuanceforskel og "at hvis Jeg var så dygtig" bare selv kunne male dem om.... Pinligt !!
På baggrund af det vil Jeg så gerne vide hvornår dørene SÅ skulle have været monteret dørene❓Når I fortæller, at de skulle stå og hærde i 2 måneder. Og hvordan havde du forestillet dig at vi skulle konstatere vandindtrængen uden at de var monteret ?
Du skriver et her et år efter "at I vil strække Jer langt for Jeres kunder" hvorfor kom den tømrer så ikke bare og fik udbedret fejlene, hvilket ikke kræver at dørene bliver sendt retur til Jer❓Og hvordan havde du forestillet dig, at jeg skulle kunne male 3 halve døre, om, med det fremsendte maling, som med lidt god vilie svarer til en halv deciliter❓Og hvad med den fremsendte billede-dokumentation, hvorfor reagerer I ikke på det ?
Du skal være meget venlig her på adressen, så du selv kan konstatere fejlene, og vis at du virkelig mener, at I vil strække jer langt for Jeres kunder, som du jo med al tydelighed mener at I gør. Det ville klæ' Jer.
Mvh
Morten
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.