9tilføjet af

Debitel - verdens bedste kundeservice??

Ja - det påstår de jo selv, men hvor mange mener at de stinker?
Det her skriver de:
Hvad er det vi gør rigtigt?
debitel kundeservice slår konkurrenterne, når det kommer til vores velkomsthilsen, den positive holdning overfor kunderne - samt evnen til at opbygge en tæt relation.
Herudover er kundeservice indgående kendskab til alle debitels produkter - også med til at hæve os op over de øvrige mobilselskaber. Med andre ord, så er vi mere behagelige at tale med og vi giver vores kunder en god, effektiv og korrekt service.
1)Hvad er det for en velkomsthilsen? Jeg har ikke fået nogen
2) Positiv holning? Vor herre bevares --> den forsvinder så snart man vil ud af deres latterlige abonnement
3) Måske - men de glemmer lige at fortælle, at man rent faktisk bliver ruineret af at have debitel som abonnement.
4) Behagelige at tale med??? Tjo... når de prøver at indfange en i deres net
Er der andre der hader debitel???
tilføjet af

Debitel

De er umulige at komme i kontakt med, de har rod i regnskabet, de kan ved påvisning se deres eget rod i regnskabet men nægter det er der.
Hvis man prøver at ringe til dem er der ventetider på tit over 45 minutter. Når man ringer til dem får man først en trykknapmenu hvor man kan vælge hvad man vil, er man heldig ryger man ikke tilbage til udgangspunktet hvor man får valgmuliughederne igen. Når man så har valgt er der uhyggelig lang ventetid, men så slipper de selvfølgelig også for at tale med folk da de fleste jo opgiver. Over 45 minutter har jeg flere gange prøvet at vente og er tit sluttet med det resultat at så er forbindelsen blevet afbrudt.
I forbindelse med et dødsfald i familien hvor vi så var bortrejst kom en regning fra Debitel som så ikke blev betalt til tiden: Der kom så selvfølgelig en rykker som blev betalt og et par dage efter rykkeren var betalt lukkede de telefonen og sendte en ny rykker. Prøvede at komme telefonisk i kontakt med dem men det var ligeså umuligt som at få en snebold til at blive ved at være en snebold i en varm ovn.
Skrev til dem om problemet, medsendte kvitteringer m.m. fik svar tilbage at de kunne godt se rykkeren var betalt men den skulle betales igen da de jo havde sendt en til på samme regning. Helt uhørt.
Har I øvrigt bemærket at debitel ikke skriver faktura eller regningsnummer på deres fakturaer? Nå ja når de ikke gør det er det jo også lettere at snyde folk da der så ikke er meget at henholde sig til vel.
Hold jer fra Debitel det firma er slemt, ingen service, dobbeltbetalinger på regninger hvis de ser den mindste chance for at slippe afsted med det. Ingen mulighed, eller meget vanskelig mulighed for at komme til at tale med dem.
Ringere findes næppe
tilføjet af

Puuha...

Sikke en skræk historie. Jeg ringede og brokkede mig over deres dårlige forbindelse, og dagen efter spærrede de min tlf. De påstod at jeg havde brugt min saldokontrol op. Det kan jeg umuligt når jeg har 400kr gratis taletid om måneden, og derefter er min saldo kontrol på 300kr. Det vil sige at jeg skulle have talt for 700kr på 10 dage! Siden dengang har mine regninger været på 800kr hver måned! Jeg synes det er voldsomt, og jeg kan ikke vente med at komme ud af dem - for jeg har ikke råd til så høje regninger. Det er sjovt sådan som regningerne eksploderer når man får debitel. Inden dem var min regning på max 3-400kroner og dengang havde jeg sonofon.
Debitel er noget lort - og jeg tror vitterligt at de har konkurreret med dem selv i den såkaldte "Verdens bedste kundeservice" konkurrence. Tsktsk.
tilføjet af

DE STINKER

Jeg har selv haft dem og alle jeg kender der har haft dem har også hurtigst muligt meldt sig ud igen. Jeg ringede meget sjældent fra min mobil men jeg fik de dyreste regninger nogensinde. Min regninger faldt med 400 kr da jeg skiftede til Sonofon
tilføjet af

Har prøvet det samme

jeg opgav også, betalte den ekstra rykker (og den oprindelige regning var faktisk ikke for sent betalt) og skred og meldte mig ind i Sonofon. Jeg skal ikke røre Debitel med en ildtang
tilføjet af

Ja det har jeg OGSÅ prøvet

det med at regninger eksploderer. Ligeså snart jeg kunne komme til det, så smuttede jeg også over til Sonofon. De priser kan man ihvertfald sagtens betale sig fra og servicen er meget bedre.
Har også TDC på min fastnet. Jeg ved mange brokker sig over deres service, men jeg har aldrig haft problemer med den, synes de har været lynhurtige. Deres priser er naturligvis også lidt dyrere. Men det betaler man jo så for ekstra service :-)
Men det gør man åbenbart ikke hos Debitel
tilføjet af

Telia og Telia Stofa

Telia er ikke bedre. Så lad vær med at skifte til dem. Hvis du opsiger dit abonnement, så lade de blot som ingenting. Hvis du så glemmer at følge op på din opsigelse så forsætter du med at betale. Det er endnu værre med Telia Stofa. Magen til fup ved opsigelse af et kontraktforhold har jeg aldrig oplevet. Telia Stofa har en helt speciel metode til at malke kunderne på. Det er utrolig svært at tilbagegive sit kabelmodem (5 steder i hele landet) og sålænge du ikke har gjort det, sålænge betaler du.
Det lader til at være et generelt problem med disse virksomheder, at de helt har glemt hvad god opførsel er.
tilføjet af

DEBITEL BRUGER TYVAGTIGE METODER

JA BESTEMT. DE KAN IKKE GIVE FORKLARINGER PÅ DE VOLDSOMME STORE REGNINGER DE KRÆVER IND.
AT DE TAGER SIG BETALT MED Kr. 2.53 pr. SMS FRA UDLANDET (GRÆKENLAND) ER OK, MEN AT DE KRÆVER FOR 36 stk. NÅR MAN KUN HAR SENDT 6, OG JEG KAN IKKE FÅ OPLYSI HVEM DE ER SENDT TIL. DE OPKRÆVER OGSÅ BETALING TLF. NR. SOM SLET IKKE HAR VÆRET I BRUG ( MANGE PENGE)
DE KAN STADIG IKKE FLORKLARE MIG HVORFOR.
JEG HAR HAFT ANDRE ABNM. MEN JØSSES IKKE MED SÅ DÅRLIG BEHANDLING, DET MÅ VÆRE DERES
TILBUDS TLF. DER SKAFFER DEM KUNDER, INGEN DANSK STATSBORGER KAN VÆRE TJENT MED DERES TYVAGTIGE FACON AT DRIVE FORRETNING PÅ.
JEG BETALER CA 50% MERE HOS DEM, END HOS ANDRE, DEBITEL TRIUMF 200, BLIVER TIL 500, SÅDAN
tilføjet af

dårlig service og løgn fra Debitel side

som så mange andre var jeg inde på debitel og bestille en telefon med et abonoment ja det gik også fint indtil jeg fik simkortet i og der var ikke noget signal fordi det køre på telia og det virker ikke her hvor jeg bor kun ved sms og det ringede jeg og sagde til dem uha sagde de de ville både flytte mig på tdc net og kreditere mit minimum forbrug men efter 3 uger var der ikke sket noget så jeg kontaktede kundeservice igen men nu skulle jeg have et nyt nummer igen og de kunne lige pludselig ikke kreditere mit minimum forbrug mere fordi jeg havde brugt kortet men HALLO jeg er jo nød til at bruge det for at finde ud af at der kun er en streg på signalet og jeg kun kan skrive og ikke ringe med mindre jeg er andre steder SÅ de sender mig et nyt nummer og det er så med tdc net men husk at debitel ALTID er PÅ TELIA NET så det er sku dyrt at bestille noget hos debitel...... Jeg opsiger sku mit aboment efter de 6 mdr de er ikke til at stole på...
tilføjet af

DEBITEL STINKER!

Jeg har bestilt en Nokia 6300 og en gratismobil....fik 2 Nokia 6300, en gratismobil og 2 abonnomenter. ...har ringet utallige gange for at rette fejlen, og fik at vide at jeg bare skulle sende den ene mobil tilbage. Det gjorde jeg så (skulle også selv betale portoen) og så har de fandme nægtet at modtage den.......jeg er virkelig træt af dem.....nu skal jeg igen på posthuset......deres medarbejdere er fuldstændig inkompetente...hvad er det for noget med Danmarks bedste kundeservice...min røv!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.