5tilføjet af

2000 for en bajer....

Carlsberg er nu kommet med 3. generation af en speciel øl til den simple pris af 2000 d.kr for en flaske,,, det lyder da også af en del, men rent faktisk kunne jeg godt tænke mig at smage den...ikke bare bælle den, men smage den og nyde den sammen med gode venner,som en slags velkomstdrink, forestiller jeg mig. Jeg kom til at tænke tanken højt [:*(] Det var ikke så heldigt,,faktisk ret dumt og ideen blev slet ikke godt modtaget.
Så sidder og tænker,,,er det virkelig så forfærdeligt at drikke en enkelt øl i gode venners lag? 😉
Er jeg alene om den tanke,,,at kunne finde på at købe en øl, en speciel af slagsen bevares, og vel også lidt dyr.. kunne du ikke finde på det?
Herregud da, kvinder bruger da penge på så meget andet fjol.
Mvh, sjoveren, nu med drømmende øjne 😉
tilføjet af

Alle mænd er vel

ølentusiaster eller hvad? 😉
Men 2000 kr. for en flaske - det ville jeg sku ikke gøre.
Heller ikke en flaske vin ville jeg betale 2000 kr. for.
Simpelthen fordi der ikke er en øl hvis smag er 2000 kr værd for mig (tror jeg).
Jeg har smagt de mest fantastiske øl - alle til under 200 kr. flasken.
Jeg tror simpelthen ikke på, at smagen bliver 10 gange bedre ved at betale 10 gange mere.
Så har jeg altså bedre ting at bruge mine penge på.
Men mon ikke at det også har noget at gøre med ens disponible indkomst?
Jeg mener, hvis jeg tjente så mange penge at 2000 kr føles en tyver gør nu, så ville jeg sikkert købe et par kasser.
Men når det så er sagt: hvis du synes at det er det værd, så er det da bare at få det købt, og s... på hvad andre synes. 🙂
Vi bruger alle penge på noget, som andre synes er dybt idiotisk - du skulle bare vide hvad mine spareskillinger går til 😃😃😃
tilføjet af

Prisen er rimeligt mener jeg

Jeg har betalt 500 for et enkelt glas sidste år, plus 25, det viste sig at jeg fik en P bøde mens jeg var ind for en enkelt øl, sølle 30 minutter, og det gjorde intet for smagen kan jeg godt love dig 🙁
Så 2000 for en delt øl med venner lyder som et rigtigt godt måde at bruge en aften på, specielt hvis alle din venner bringer en ekstra med af den slags, er det ikke rimeligt..........
Har du læst om den der fyr som mente han kunne drikke gratis.
A little guy is sitting at the bar staring at his drink when a large, threateningly leering biker steps up next to him, grabs his drink and gulps it down in one swig.
"Well, watcha' gonna do about it?" he says menacingly, as the little guy bursts into tears.
"Come on, man," the biker says, " I didn't think you'd CRY. I can`t stand to see a man crying."
"This is the worst day of my life," says the little guy.
"I`m a complete failure. I was late to a meeting, and my Boss fired me. When I went to the parking lot, I found my car stolen and I don't have any insurance,
I left my wallet in the cab I took home. I found my wife in bed with the gardener and then my dog bit me.
"So I came to this bar to work up the courage to put an end to it all.
"I buy a drink, I drop a capsule in, and sit here watching the poison dissolve. Then a wise-ass like you shows up and drinks the whole thing!"
Skål 😃
Klaus
tilføjet af

Bliver sli da nysgerrig....

Hvad fjol bruger du penge på ??
😉
tilføjet af

Lollllllll.. ;-))

Man skal altså ikke bare drikke andres drinks 😉
Mht.. det andet. Hvorfor i alverden er du SÅ længe om at drikke en sølle pils, blev den ikke åbnet af bartenderen eller var der kø??? 😉
Mvh LARS
tilføjet af

Du skulle prøve

Jeg smagte engang i 1980 en øl fra carlsberg, det var en man slet ikke kunne købe offentligt, det var nogle en af mine venner havde fået af Dronningen, de var i næsten klare flasker med en blomst inden i øllet(en humle blomst), ediketten og kapslen var guld belagt, min ven havde lavet mange ting til og for Dronningen, og havde fået de øl, det var ØL der ville noget, det var ikke det "splat/pjask" vi andre kan købe i forretningerene under navnet carlsberg?.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.