3tilføjet af

Danske Naturister; Medina er årets naturist 2011

Er jeg den eneste der undrer mig over at Danske Naturister vil udråbe Medina til årets naturist 2011. Hvis de gør det, synes jeg virkelig de modsiger sig selv på mange måder.
Det skriver BT;
"Medina havde baggrundsdansere med på scenen under lørdagens DMA, og de var fuldstændig nøgne. Det kan de godt lide hos Danske Naturister, som nu giver hende prisen som 'Årets Naturist 2011'."
Link; BT
Jeg synes ikke Medinas show er provokerende på nogen måde, men det var da heller ikke et naturligt show og det oser langt væk af sex og det er fint med mig, det er jo et sceneshow der skal sælge musikken.
At Medina skal været årets naturist og dermed også en slags ambassadør for naturismen forekommer mig meget fjernt.
Vælger de hende synes jeg de skal lave et par ændringer i deres holdninger
Link; Danske Naturister
tilføjet af

Danske Naturister; Medina er årets naturist 2011

Det er da bare et medie stunt fra Danske naturisters side, at kæde dem selv sammen med en dansk popdronning.... bedre PR får man da ikke.......
de sætter jo gerne kløerne i alt hvad der er nøgent og tildeler det straks naturist værdi... er der en person i det offentlig rum som er nøgen, så kan personen jo kun være naturist....
tilføjet af

Danske Naturister; Medina er årets naturist 2011

Meget muligt at det er et stunt men showet er nu meget godt...
http://gonude.dk/medina-karet-som-arets-naturist.html
tilføjet af

Danske Naturister; Medina er årets naturist 2011

Det er da bare et medie stunt fra Danske naturisters side, at kæde dem selv sammen med en dansk popdronning.... bedre PR får man da ikke.......
de sætter jo gerne kløerne i alt hvad der er nøgent og tildeler det straks naturist værdi... er der en person i det offentlig rum som er nøgen, så kan personen jo kun være naturist....


Inden under tøjet er de fleste mennesker nøgne og det er ikke alle mennesker der klamrer sig til deres bangebukser.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.