3tilføjet af

Dansk Melodi Grand Prix 2008

På debatsiden hos DR, er den gennemgående mening, at den anden semifinale fra i aften var bedre end den første. Er I også enig i det herinde, hvor indlægsstrømmen er noget langsommere?
Efter min mening er Amin Jensens hyldest til Luciano Pavarotti den eneste af de 16 sange, der er blot en lille smule original og skiller sig ud.
Simon Mathew synger da meget godt. Men har man ikke hørt den sang før?
tilføjet af

Grandprix tosset!

Jeg er helt vild med grand prix. Synes desværre ikke at det er hvad det har været, men der er nogle få numre jeg tror vil kunne klare sig godt til det internationale. Sidste lørdag stemte jeg på Charlie, tror det nummer (med en engelsk tekst) kan komme langt, det var en rigtig god melodi. I dag stemte jeg på Simon Mathew. Det var også en ørehænger og han er charmerende og der skal altså også til på scenen i Serbien.
Synes til gengæld ikke at Amin Jensen var god og heller ikke det færøreske band. Tror slet ikke på Amin til det internationale!
tilføjet af

Helt til grin.

Altså,sådan en gang lort.Ok,der er mange måder at gøre sig sel til grin på.
tilføjet af

No amin

Jeg er helt klart ening i at den anden gang var bedre, men ikke specielt god.
Jeg må så også sige nogle af jer imod og komme med min komentar om Amin Jensen.. Den sang er da et helt klart no go. Nøj hvor var den dårlig.. Til gengæld, syntes jeg ast det var rart med noget helt andet, som det færøiske band. Vi kan jo ikke blive ved med at have det samme gamle musik med. Melodi grand prix'et bliver altså også nød til at følge med i tiden.
Når det er sagt så håber jeg at Spanish Soul vinder, den var lidt anderledes og super god, efter min smag. Den skal nok bare have et andet navn :)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.