11tilføjet af

cg_val98_0123p_qwe76_mno1j_kll0i_abus1_qeo01_lov77_1k

Hej med jer. Jeg ved godt at der findes mange racister,facister og f****** nazister her i sol. Jeg vil helle ikke forvente noget konstruktivt fra mange af dem. Jeg vil gerne forskire jer en ting, "jeg går ingen sted! Vi kom for at blive her!!!"
Så tror jeg der på tid at I starter at opføre jer pænt og HOLD OP MED AT GENERALISERE FOLK!!
tilføjet af

Ok, indlæg

Men hvad ind i h***** betyder din overskrift?
tilføjet af

Jeg tror

-det er på tide du lærer, at stave og formulere dig.
tilføjet af

Kommentar

"Jeg ved godt at der findes mange racister,facister og f****** nazister her i sol"
Kommentar: Jeg tror nu ikke der er så mange muslimer herinde som du her giver udtryk for.
tilføjet af

Og jeg tror ikke...

...på, at du er dansklærer.
tilføjet af

Og jeg tror ikke på...

at du er Moder Theresa.
tilføjet af

Opføre os pænt !.

Der er sgu da vist noget du har misforstået helt og fuldstændigt i din lille hjerne !!!...... det er sgu gæsten der skal opføre sig pænt.... alternativet er at "gæsten" bliver taget i hoved og røv og smidt ud........
tilføjet af

Nej!.

Det eneste hun har tilfælles med Moder Theresa er nok................ sandalerne *GGG*
tilføjet af

Muslimer = terrorister

Og vi behandler ikke torrorister godt i DK... såååååh, det kan du glemme!
tilføjet af

Hej med dig

Ja, jeg ved godt at vi alle skal opføre os pænt. Det generer mig ikke, når man sviner andre muslimer pga deres opførelse.
Men det er bare irriterende når man siger at terorist er lig med Islam. Som I ved vi er mere end 100.000 og der er ikke sket en enkelt terrorist handling i dk.
tilføjet af

*GGG*

Tror du ikke på, at jeg er moder Theresa? Det forstår jeg sandelig ikke. :-D
Hvad nu, hvis jeg så ikke tror på, at du er almindelig og kedelig? ;-P
tilføjet af

De værste er

Islamofacisterne
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.