4tilføjet af

CB6000

Hej,
vi tænker på at anskaffe et cb og har kig på cb6000.
Hvis der er nogen der bruger det må I meget gerne dele jeres erfaringer. Gode såvel som dårlige.. :-)
tilføjet af

CD???? Serien

Er et godt start produkt havde selv et CB3000 i starten. Mit råd er du kan købe det for ikke at spilde det store beløb på et rigtigt bælte før i er afklaret med om at det er det i vil. CB serien har nogle kæmpe ulemper som kan være svære at leve med. Et par egne oplevelser. 1: Penis bliver nærmest kogt 2: ringen bag var årsag til hudafskrabninger og medførgende ømhed grundet rejsningsforsøg. 3: man kan få dyret i klemme ved f.eks bilkørsel (gør ret så undt). Men ok som start en mulighed for at undgå denstore indvistering på 8000-10000KR som et rigtigt bælte koster. Hvis i begge finder denne livsform for jeres efter en periode med en CB6000 så kik engang på www.neosteel.de
tilføjet af

Forbedret

Jeg startede også med en cb 3000 og havde de samme ulemper som Kyskneo , men cb 6000 er lavet lidt om i forhold til cb 3000 , den samles på en anden måde så man ikke skulle kunne blive hudløs på undersiden af pungen.
Så de er nok blevet klar over at der var et problem med cb 3000.
tilføjet af

Udemærket.

Jeg har en CB6000 som jeg bruger i perioder. For det meste får jeg den på af min kæreste hvis jeg skal sove alene så jeg ikke rykker for meget i banditten i løbet af natten. :P
Jeg synes den er rigtig go'. Den sidder godt i hvert fald og den er nem at få på.
Mit eneste problem med den er at jeg synes den ser meget synlig ud udenpå bukserne men det er nok bare mig. :)
tilføjet af

Cb6000

Nogle der vil msn om det er min mail naturformidler@hotmail.com
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.