39tilføjet af

Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter.

Høje pift. Larmende fløjter. Og megafoner med støj.
Sådan kommer det muligvis til at lyde, når statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) 1. maj holder tale i Fælledparken på Arbejdernes Internationale Kampdag.
http://jyllands-posten.dk/politik/ECE6658610/s-kalder-floejteplan-for-sabotage?ref=ni.dk
Ballademagerne skulle hellere sende deres utilfredshed mod de radigale, som i deres ivrige reformlort tvinger S til at importere flere og flere somaliere og andet utøj til dyp-bare-snablen-i-statskassen-for-kulturberigelsens-skyld-og-kald-alting-mangfoldighed.
[:X]
tilføjet af

Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter.

Jeg er HELT sikker på at DU vil være der medbringende en fløjte, [(:]
tilføjet af

Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter.

Jeg er HELT sikker på at DU vil være der medbringende en fløjte, [(:]

Når man nu ikke kan råbe konen op, så kan man selvfølgelig prøve at fløjte til "time out" 😃
tilføjet af

Det skal nok virke....

- nu har sådan cirka 88 procent af den samlede vælgerskare skreget madammen lige op i hendes botox-pumpede fjæs i de sidste mange, mange måneder:
'SKRUP NU AD HELVEDE TIL KÆLLING!!'
- uden at det overhovedet er blevet ænset af fruentimmeret..... 🙁
Såee - et par ynkelige trillefløjter og lidt støjende pøbel - det rører næppe Hendes Højhed.

[(:]
tilføjet af

Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter.

Hun træder bare ned af talerstolen og fortæller fornærmet til pressen at folket ikke vil lytte.
tilføjet af

Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter.

Høje pift. Larmende fløjter. Og megafoner med støj.
Sådan kommer det muligvis til at lyde, når statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) 1. maj holder tale i Fælledparken på Arbejdernes Internationale Kampdag.
http://jyllands-posten.dk/politik/ECE6658610/s-kalder-floejteplan-for-sabotage?ref=ni.dk
Ballademagerne skulle hellere sende deres utilfredshed mod de radigale, som i deres ivrige reformlort tvinger S til at importere flere og flere somaliere og andet utøj til dyp-bare-snablen-i-statskassen-for-kulturberigelsens-skyld-og-kald-alting-mangfoldighed.
[:X]

2014 - året hvor almindelige mennesker, som protesterer imod brudte løfter og blå politik, blev udråbt til at være aktivister. [:|]
tilføjet af

Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter.

Normalt ville jeg sige at det er virkelig dårlig stil og politikerne skal have lov til at kunne komme med deres budskab, men den arrogance og ligegyldighed politikerne har vist overfor befolkningen. De lytter overhovedet ikke til folket og det her er chancen for at vise utilfredsheden.
Socialdemokratiet har selv valgt at lade De Radikale bestemme stort set alt politik i Danmark. At De Radikale gør hvad de kan for at gennemføre deres politik kan man ikke rigtigt bebrejde dem, men derimod har S, SF og EL ladet et parti med 10% bestemme tæt ved 100% i dansk politik.

Høje pift. Larmende fløjter. Og megafoner med støj.
Sådan kommer det muligvis til at lyde, når statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) 1. maj holder tale i Fælledparken på Arbejdernes Internationale Kampdag.
http://jyllands-posten.dk/politik/ECE6658610/s-kalder-floejteplan-for-sabotage?ref=ni.dk
Ballademagerne skulle hellere sende deres utilfredshed mod de radigale, som i deres ivrige reformlort tvinger S til at importere flere og flere somaliere og andet utøj til dyp-bare-snablen-i-statskassen-for-kulturberigelsens-skyld-og-kald-alting-mangfoldighed.
[:X]
tilføjet af

Nå så du vil overdøve modstanderne med fløjter

Jeg har også altid ment, at jeres demokratiopfattelse minder meget om spartanernes 😉
tilføjet af

Nå så du vil overdøve modstanderne med fløjter

Godt at høre at spartanernes demokratiopfattelse også var at politikerne er der for at tjene folket.
Men nej, det er ikke mig, der vil overdøve modstanderne. Det er, mig bekendt, folk fra venstrefløjen, der har taget initiativet til "pibekoncerten".
Jeg er tilbage på arbejdet på det tidspunkt, men havde jeg været hjemme var jeg taget ind i Fælledparken, dog kun som ganske almindelig tilskuer.

Jeg har også altid ment, at jeres demokratiopfattelse minder meget om spartanernes 😉
tilføjet af

Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter.

Jeg har et bedre forslag:
ALLE tilhørere medbringer en lizard-maske og klæder sig ud som reptilian - og overalt skal der være bannere, hvor der står NEJ TAK TIL DET REPTILE ILLUMINATI- OG BILDERBERG-DIKTATUR [!]
Se DET vil virkelig være noget der batter og gør en forskel. 😃
tilføjet af

Folket er til tider en prøvelse for politikerne

Om at tjene folket
Jeg læste lige, at Danmark skal være fuldgyldigt initiativtagende medlem af EU. Danmark bør være med i den fælles valuta, Euro’en, og Danmark bør deltage fuldt og helt i EU’s fælles forsvarspolitik. Danmark bør endvidere deltage fuldt og helt i det retlige samarbejde og i samarbejdet om asyl- og indvandringspolitik.
Kan du gætte partiets navn?
tilføjet af

Hvad er der galt med det?

Jeg har også altid ment, at jeres demokratiopfattelse minder meget om spartanernes 😉


Det var jo også Grækerne der opfandt demokratiet, ikk.? [(:]
tilføjet af

Nå så du vil overdøve modstanderne med fløjter

Jeg har også altid ment, at jeres demokratiopfattelse minder meget om spartanernes 😉

Det er årets eneste dag, hvor politikerne hører befolkningens stemme. Lur mig om ikke politikerne aflyser den dag også.
tilføjet af

Folket er til tider en prøvelse for politikerne

Det kunne lyde som Venstre, men S, R, K og SF har mere eller mindre samme mening. Men hvad har det med noget som helst af det vi diskuterer at gøre?
https://www.liberalalliance.dk/static/themes/x_by_la/img/EU-partikort-01.png

Om at tjene folket
Jeg læste lige, at Danmark skal være fuldgyldigt initiativtagende medlem af EU. Danmark bør være med i den fælles valuta, Euro’en, og Danmark bør deltage fuldt og helt i EU’s fælles forsvarspolitik. Danmark bør endvidere deltage fuldt og helt i det retlige samarbejde og i samarbejdet om asyl- og indvandringspolitik.
Kan du gætte partiets navn?
tilføjet af

Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter.

De skulle heller udarbejde 800 gode forslag til hvordan man får de radikale ud af vagten og får styr på udlændingepolitiken, og samtidig får det DK tilbage som har bragt os fra ludfattigt bondeland til verdenseliten både økonomisk og socialt på 100 år, de der skide fløjter kan de proppe op i r.... på Carl den 12, hvis vi skulle have forsat med Særimner og de konservative børssvindler og dem der forslog halvveringen af dagpengeperioden, ja så havde vi hurtigt været tilbage til 1950erne for almindlige mennesker, og svineriet ville forsætte på Strandvejen og DK ville blive fattiger og mere uretfærdigt for hver evig eneste dag, det kan de unge måske ikke forstå, men se f.eks på Storbritannien eller USA det er de borgerliges svar på fremtiden, mill af arbejdsløse og sociale forhold som DK havde i 1920. Ende.
tilføjet af

Folket er til tider en prøvelse for politikerne

Udtalelserne kunne passe til hvilket som helst parti, undtagen DF og uenighedslisten.
Det er bare ikke alle partier der siger det så åbent.
Spartanerne havde forresten ikke demokrati, men havde et samfund som byggede på udbredt slaveri, hvilket vist svarer meget godt til nutidens sosjalakrobater.
Desuden var demokrati, i sin oprindelige form, forbeholdt de rigeste mænd, da kvinder og "undersåtter" ikke havde nogen poliske rettigheder.
Der er uden tvivl nogen rødgardister der finder den bebudede hylekoncert udemokratisk, men de de samme rødgardister ville jo nok have kastet med rådne tomater og sten, var det en fra DF der talte.
tilføjet af

Nå så du vil overdøve modstanderne med fløjter

Jeg har også altid ment, at jeres demokratiopfattelse minder meget om spartanernes 😉

Håber så sandelig du mener at det er Thorning der er spartan ???????? Hun fratager den danske befolkning rettigheder i den grad, at det grænser til at hun er landsforræder.
Jeg synes ikke, der skal fløjtes men
Hvis alle tog en hvid t-shirt på, hvor der på ryggen var skrevet landsforræder.
Når Thorning så holdt tale vendte alle ryggen til hende.
Det er en stille protest, som ikke kan nægtes, pga ytringsfriheden, ve den der fjernede disse mennesker. Man må IKKE FORSTYRRE RO OG ORDEN, men en stille protest må man gerne.
Intet giver et større udtryk end når en hel gruppe vender ryggen til en.
tilføjet af

Nå så du vil overdøve modstanderne med fløjter

Gad vide om du virkelig er så inkompetent som du fremstår!
Eller har du ikke forstået, at det er en venstreorienteret aktivistgruppe, der på vanlig anti-demokratisk vis, vil overdøve frau Schmidts tale.
Måske skulle du reflekterer lidt over, hvad/hvordan du svarer i stedet for at skrive en så meningsløs kommentar.
tilføjet af

Nå så du vil overdøve modstanderne med fløjter

Var den der til mig ?????????
tilføjet af

Nå så du vil overdøve modstanderne med fløjter

Gad vide om du virkelig er så inkompetent som du fremstår!
Eller har du ikke forstået, at det er en venstreorienteret aktivistgruppe, der på vanlig anti-demokratisk vis, vil overdøve frau Schmidts tale.
Måske skulle du reflekterer lidt over, hvad/hvordan du svarer i stedet for at skrive en så meningsløs kommentar.

Uanset om den var til mig eller en anden, udtaler du dig godt nok ikke særlig intelligent :-))))))
Det er meget inkompetent af dig dømme andre uden at spørge ind til deres holdninger....
tilføjet af

Eller skandinaverne

[quote="anklageren" post=2810422]Jeg har også altid ment, at jeres demokratiopfattelse minder meget om spartanernes 😉[/quote]

Det var jo også Grækerne der opfandt demokratiet, ikk.? [(:]


Athenerne har allers fået det meste af æren for at opfinde demokratiet, og spartanernes form for demokrati var mere speget.
Det er småt med skriftlige beretninger fra oldtidens Danmark, men Tacitus undrede sig over, at vores konger skulle spørge folket om lov, inden de drog i krig.
Man må vel forestille sig, at kongerne først skulle have folkets accept af at drage i krig på tinge - og Tacitus skrev det 800-900 år før Altinget på Island blev oprettet efter norsk forbillede i år 930.
Der har sandsynligvis været nogen sædvaneregler for, hvordan man afholdt ting, før man nedskrev love - og det må have været en eller anden form for demokrati, selvom man ikke ved meget om det.
tilføjet af

Klovn

Moove er ikke en venstreorienteret aktivist 😃

Gad vide om du virkelig er så inkompetent som du fremstår!
Eller har du ikke forstået, at det er en venstreorienteret aktivistgruppe, der på vanlig anti-demokratisk vis, vil overdøve frau Schmidts tale.
Måske skulle du reflekterer lidt over, hvad/hvordan du svarer i stedet for at skrive en så meningsløs kommentar.
tilføjet af

Klovn

Hvilket jeg heller ikke aldrig har påstået, men jeg synes stadig i en vis grad at det er ok at bruge fløjterne og ellers lave ikke-voldelige protester 1. maj omstændighederne taget i betragtning.
Hvad jeg ville have foretrukket er at alle (som er utilfredse) vender ryggen til statsministeren under hendes tale. Det var der mange der gjorde sidste år i Fælledparken, naturligvis ikke ved HTS, da hun ikke turde møde op, men ved Frank Jensen og Annette Vilhelmsen.

Moove er ikke en venstreorienteret aktivist 😃

[quote="Semper Fi" post=2810612]Gad vide om du virkelig er så inkompetent som du fremstår!
Eller har du ikke forstået, at det er en venstreorienteret aktivistgruppe, der på vanlig anti-demokratisk vis, vil overdøve frau Schmidts tale.
Måske skulle du reflekterer lidt over, hvad/hvordan du svarer i stedet for at skrive en så meningsløs kommentar.[/quote]
tilføjet af

Klovn

[img]http://images.fyens.dk/7/736507_685_457_0_0_0_0.jpg[/img]Så er det en skam, at Thulesen Dahl ikke har Glistrups mod, og stiller op i Fælledparken (så vi kunne få syn for, hvem der er mest upopulær) - men han er vel belært af dengang dine helte greb ind imod Glistrup.


Hvilket jeg heller ikke aldrig har påstået, men jeg synes stadig i en vis grad at det er ok at bruge fløjterne og ellers lave ikke-voldelige protester 1. maj omstændighederne taget i betragtning.
Hvad jeg ville have foretrukket er at alle (som er utilfredse) vender ryggen til statsministeren under hendes tale. Det var der mange der gjorde sidste år i Fælledparken, naturligvis ikke ved HTS, da hun ikke turde møde op, men ved Frank Jensen og Annette Vilhelmsen.

[quote="anklageren" post=2810791]Moove er ikke en venstreorienteret aktivist 😃

[quote="Semper Fi" post=2810612]Gad vide om du virkelig er så inkompetent som du fremstår!
Eller har du ikke forstået, at det er en venstreorienteret aktivistgruppe, der på vanlig anti-demokratisk vis, vil overdøve frau Schmidts tale.
Måske skulle du reflekterer lidt over, hvad/hvordan du svarer i stedet for at skrive en så meningsløs kommentar.[/quote][/quote]
tilføjet af

Klovn

Du er ikke meget for at holde dig til emnet. Du blander både DF, Fremskridtspartiet og Venstre ind i denne tråd.
Og med hensyn til Glistrup så har jeg ALDRIG nogensinde sagt at det er i orden at smide maling efter politikere og dermed heller ALDRIG sagt at de der gjorde det (går ud fra det var venstrefløjen) er mine helte. Så vær venlig at stoppe dine løgne og hvis du ellers ønsker at debattere på et lidt højere niveau må du sige til. Ellers kan du jo passende diskutere lidt med Tigermanden og Anonyym.

[img]http://images.fyens.dk/7/736507_685_457_0_0_0_0.jpg[/img]Så er det en skam, at Thulesen Dahl ikke har Glistrups mod, og stiller op i Fælledparken (så vi kunne få syn for, hvem der er mest upopulær) - men han er vel belært af dengang dine helte greb ind imod Glistrup.


[quote="moove" post=2810807]Hvilket jeg heller ikke aldrig har påstået, men jeg synes stadig i en vis grad at det er ok at bruge fløjterne og ellers lave ikke-voldelige protester 1. maj omstændighederne taget i betragtning.
Hvad jeg ville have foretrukket er at alle (som er utilfredse) vender ryggen til statsministeren under hendes tale. Det var der mange der gjorde sidste år i Fælledparken, naturligvis ikke ved HTS, da hun ikke turde møde op, men ved Frank Jensen og Annette Vilhelmsen.

[quote="anklageren" post=2810791]Moove er ikke en venstreorienteret aktivist 😃

[quote="Semper Fi" post=2810612]Gad vide om du virkelig er så inkompetent som du fremstår!
Eller har du ikke forstået, at det er en venstreorienteret aktivistgruppe, der på vanlig anti-demokratisk vis, vil overdøve frau Schmidts tale.
Måske skulle du reflekterer lidt over, hvad/hvordan du svarer i stedet for at skrive en så meningsløs kommentar.[/quote][/quote][/quote]
tilføjet af

Klovn

[img]http://images.fyens.dk/7/736507_685_457_0_0_0_0.jpg[/img]Så er det en skam, at Thulesen Dahl ikke har Glistrups mod, og stiller op i Fælledparken (så vi kunne få syn for, hvem der er mest upopulær) - men han er vel belært af dengang dine helte greb ind imod Glistrup.


[quote="moove" post=2810807]Hvilket jeg heller ikke aldrig har påstået, men jeg synes stadig i en vis grad at det er ok at bruge fløjterne og ellers lave ikke-voldelige protester 1. maj omstændighederne taget i betragtning.
Hvad jeg ville have foretrukket er at alle (som er utilfredse) vender ryggen til statsministeren under hendes tale. Det var der mange der gjorde sidste år i Fælledparken, naturligvis ikke ved HTS, da hun ikke turde møde op, men ved Frank Jensen og Annette Vilhelmsen.

[quote="anklageren" post=2810791]Moove er ikke en venstreorienteret aktivist 😃

[quote="Semper Fi" post=2810612]Gad vide om du virkelig er så inkompetent som du fremstår!
Eller har du ikke forstået, at det er en venstreorienteret aktivistgruppe, der på vanlig anti-demokratisk vis, vil overdøve frau Schmidts tale.

Somalier har en hjerne på størrelse med Helle T!
[:X]
Måske skulle du reflekterer lidt over, hvad/hvordan du svarer i stedet for at skrive en så meningsløs kommentar.[/quote][/quote][/quote]
tilføjet af

Gå ud og pas dine geder

Det rager ikke dig, hvordan jeg skriver mine kommentarer.
tilføjet af

Du virker ikke for kvik i dag

Det er Enhedslistens vælgere, der laver happenings 1. maj i fælledparken hvert eneste år, og hvis du ikke evner at se det i den sammenhæng, så er du overfladisk.
tilføjet af

Gå ud og pas dine geder

Det rager ikke dig, hvordan jeg skriver mine kommentarer.

Nu er i så 2? eller måske samme person, under mange navne, der vil bestemme, hvem der må skrive på [sol]
Godt gået, men dine platte indlæg, kræver et plat svar 🙂
tilføjet af

Du stiller trofast op som kommentator

... hver eneste gang, der er platheder i farvandet.
Hvad udspringer din store interesse for platheder af?
Du kan måske stadig huske den første gang, du blev grebet af en plathed 😉
tilføjet af

Vil du bare være alene?

.. hver eneste gang der er platheder i farvandet.
Hvad udspringer den store interesse af?

Svar: Dine platheder og morsomme indlæg 😃
Og platheder finder jeg under indlæg skrevet af en såkaldt anklager m/k 😃
Synes du selv at dine overskrifter er særlig intelligente ❓
Hvad skal du ud at passe nu.................. [???]
tilføjet af

Være alene?

Hvornår har jeg ytret ønske om det?
Interessen for platheder er det nok værd at granske nærmere.


[quote="anklageren" post=2810983].. hver eneste gang der er platheder i farvandet.
Hvad udspringer den store interesse af?[/quote]
Svar: Dine platheder og morsomme indlæg 😃
Og platheder finder jeg under indlæg skrevet af en såkaldt anklager m/k 😃
Synes du selv at dine overskrifter er særlig intelligente ❓
Hvad skal du ud at passe nu.................. [???]
tilføjet af

Selverkendelse...........

God idè at granske dine egne platheder 😃
Socialkammerater har det jo med at granske i mange ting.
God fornøjelse 🙂
tilføjet af

Du er en genial debattør

Vi andre kan bare håbe på, at vi engang bliver drivkraften i så forstandige debatter 🙂
tilføjet af

Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter.

Jeg siger bare Helle og Margrethe - to dumme diktatorer - go to hell.
tilføjet af

Du virker ikke for kvik i dag

Det er Enhedslistens vælgere, der laver happenings 1. maj i fælledparken hvert eneste år, og hvis du ikke evner at se det i den sammenhæng, så er du overfladisk.


Jeg var 4 år da Glistrup fik maling i Fælledparken i 1983. Jeg var ærlig talt ikke særlig politisk interesseret dengang og derfor har jeg ikke vidst hvem, der kastede det på ham. Da jeg ikke ved det med sikkerhed siger jeg ikke bare per automatik at det er venstrefløjen, men jeg formoder det er dem.
At du muligvis finder på en masse ting uden belæg står for din egen regning, men sådan ønsker jeg ikke at debattere.
tilføjet af

Aktivister vil overdøve Thorning med 800 fløjter.

Helle har kuppet sig til magten ved at sige et og gøre noget helt andet efter valget. Derfor fremstår hun og Margrethe som de værste diktatorer i det danske demokratis historie. De har kuppet sig til magten, og derfor kan de det heller ikke gå hurtigt nok med at få dem ud af vagten. 4 år er alt for meget !!!
Stop det kvindemenneske.
Det er noget sørgeligt, så kommer der to kvinder til magten og så er det så ude af kontakt med befolkningen.
tilføjet af

Du virker ikke for kvik i dag

Den yderste venstrefløj har afbrudt mange talere i tidens løb - helt parallelt med dette - og jeg synes, at det er meget relevant at se tråden i den sammenhæng (og du skal ikke bestemme, hvad jeg skal tænke eller skrive).
Jeg skrev ironisk "dine helte", fordi jeg synes, at det er hyklerisk - på den ene side at fordømme, at f. eks. Glistrup og Pia Kjærsgaard ikke har kunnet blande sig i folkelige protester (med begrundelsen at det er udemokratisk) - og på den anden side at godte sig over, hvis Helle T. heller ikke kan det samme.
Det er med adresse til flere end dig, så jeg generaliserer en anelse.
Hvis man går ind for, at det er i orden, at sabotere Helle T's taler, så må man selv kunne tåle mosten.
Lad nu være med at komme med den der med, at Glistup eller Pia K. er kommet til skade - for venstrefløjen sørger omhyggeligt for, at det ikke sker - fordi venstrefløjen laver den slags aktioner for at få presse, og er fuldt ud klar over, hvordan det ville påvirke propagandaværdien.



[quote="anklageren" post=2810977]Det er Enhedslistens vælgere, der laver happenings 1. maj i fælledparken hvert eneste år, og hvis du ikke evner at se det i den sammenhæng, så er du overfladisk.[/quote]

Jeg var 4 år da Glistrup fik maling i Fælledparken i 1983. Jeg var ærlig talt ikke særlig politisk interesseret dengang og derfor har jeg ikke vidst hvem, der kastede det på ham. Da jeg ikke ved det med sikkerhed siger jeg ikke bare per automatik at det er venstrefløjen, men jeg formoder det er dem.
At du muligvis finder på en masse ting uden belæg står for din egen regning, men sådan ønsker jeg ikke at debattere.
tilføjet af

Du er en genial debattør

Vi andre kan bare håbe på, at vi engang bliver drivkraften i så forstandige debatter 🙂

Af hjertet tak 😃 😃
tilføjet af

TROLL DEMONSTRATION

Er det ikke sådan lidt DAMPagtigt.
http://da.wikipedia.org/wiki/Internet-trold
En internet-trold (eller usenet-trold eller forum-trold – og det engelske ord troll bruges ofte direkte på dansk) er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, særligt på nyhedsgrupperne (også benævnt USENET), hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion. En troll mener ikke nødvendigvis, hvad han skriver; hans primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand, men at få folk til at hidse sig op og "bide på krogen". Trolls ses meget ofte på sider som Youtube og Facebook
Det er fra denne praksis, og ikke ved sammenligning med mytologiens trolde, at dette fænomen oprindeligt fik sit navn. Konkret henviser det til det engelske verbum "to troll" (dansk: trolling), der er en fiskemetode, hvor man slæber en krog med påsat madding gennem vandet og venter på, at noget skal bide på; i lystfiskerjargon taler man på dansk om "at dørge". Parallellen til de mere kendte trolde var oplagt, og i dag trækker forestillingerne om trolls i udbredt grad på mytologiens trolde – således ser man ofte, at folk, der svarer på en trolls indlæg, bliver bedt om ikke at "fodre trollen".
En troll anvender som regel en række forskellige metoder til at narre folk. Én metode er at fremsætte en stribe meget skarpt formulerede afvisninger af det fælles værdigrundlag, der findes i en nyhedsgruppe, eksempelvis ved at afvise guders eksistens i en diskussionsgruppe om religiøse spørgsmål. En anden arbejdsmetode er at krydsposte et indlæg til flere grupper, således at svar fra én gruppe kan ses i begge grupper. Her vil en troll så vælge to grupper, hvor deltagerne har meninger og debatformer, der adskiller sig meget fra hinanden, for eksempel en selvhjælpsgruppe for alkoholikere og en gruppe for ølbryggere. Her kan en troll typisk nøjes med et enkelt indlæg, der udfordrer deltagerne i den ene gruppe, hvorefter diskussionen ofte vil udvikle sig eksplosivt.[/quote]


[quote="Karmeitza" post=2810051][quote="trådløse-Anna" post=2810047]Jeg er HELT sikker på at DU vil være der medbringende en fløjte, [(:][/quote]
Når man nu ikke kan råbe konen op, så kan man selvfølgelig prøve at fløjte til "time out" 😃


http://da.wikipedia.org/wiki/Fil:DoNotFeedTroll.svg
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.