13tilføjet af

7000 bilister mister kørekortet, efter nytår.

Diabetikere som en gang på et år får så lavt blodsukker, at andre mennesker skal yde assistance, mister kørekortet når nye E.U regler indføres efter nytår.
Det er der vel ikke noget i vejen for, da man vel ikke kan ligge og drøne rundt på vejene med fare for andres liv og lemmer, selvom diabetikerne påstår at de kun får lavt blodsukker i nattetimerne.
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/11/25/14835.htm
tilføjet af

Det rene vanvid

Hvad så med alle dem der er i fare for at få hjertestop, det sker jo flere gange om året at nogen simpelt dør mens de holder på rattet grundet hjertestop eller et slagtilfælde.
tilføjet af

Link som virker.

tilføjet af

Det rene vanvid

Hvad så med alle dem der er i fare for at få hjertestop, det sker jo flere gange om året at nogen simpelt dør mens de holder på rattet grundet hjertestop eller et slagtilfælde.

Så skal de bare ikke have lov til at køre bil, ganske enkelt, når og hvis de ikke er i form til det, da det jo er andres sikkerhed der er tale om, kort og godt.
tilføjet af

7000 bilister mister kørekortet, efter nytår.

Så mangler vi bare de ca 22.000 spritbilister der drøner rundt på vejene, i det daglige, og en masse af de gamle idioter der ligger og fiser rundt ude på landet, så bliver der sgu plads til os andre som er raske og rørige. 😉
tilføjet af

Det rene vanvid

Hvad så med alle dem der er i fare for at få hjertestop, det sker jo flere gange om året at nogen simpelt dør mens de holder på rattet grundet hjertestop eller et slagtilfælde.

I år 2010 var der 16 der døde bag rattet, og 10 der brugte bilen til at begå selvmord, men dem regner man ikke med i antal af dødsulykker, og noter lige at man ikke omtaler rygning af hash med et eneste ord, men spiritus er en meget stor medspiller.
http://www.vejdirektoratet.dk/dokument.asp?page=document&objno=295423
tilføjet af

7000 bilister mister kørekortet, efter nytår.

Jeg vil så følge det med hjertestop op.
Forhøjet blodtryk er en folkesygdom som masser lider af og giver fare for slagtilfælde og blodpropper, jeg er en af de mange der tager medicin for det, og så kan vi lægge de mange uopdagede tilfælde oveni, herunder dem der synker sammen ved rattet.
D`herrer spammere: jeg har et normalt BMI og en sund levevis, også inden at mit blodtryk steg, så find en anden tråd hvis I skal af med gylle.
Så jeg kan kun opfordre til at man kigger til lægen lidt oftere for en måling, det betyder ikke meget at man skal vente 14 dage på en konsultation, ryger måleren så op i det røde felt tager han en blodprøve for kolesterol m.m. og et EKG hvis han har udstyret.
tilføjet af

7000 bilister mister kørekortet, efter nytår.

Jeg vil så følge det med hjertestop op.
Forhøjet blodtryk er en folkesygdom som masser lider af og giver fare for slagtilfælde og blodpropper, jeg er en af de mange der tager medicin for det, og så kan vi lægge de mange uopdagede tilfælde oveni, herunder dem der synker sammen ved rattet.
D`herrer spammere: jeg har et normalt BMI og en sund levevis, også inden at mit blodtryk steg, så find en anden tråd hvis I skal af med gylle.
Så jeg kan kun opfordre til at man kigger til lægen lidt oftere for en måling, det betyder ikke meget at man skal vente 14 dage på en konsultation, ryger måleren så op i det røde felt tager han en blodprøve for kolesterol m.m. og et EKG hvis han har udstyret.

Når det kommer til stykket, så er der nok slet ikke nogen som er raske nok til at køre bil, og går det som E.U vil have det skal lastbilschaufførene som bruger briller også forbydes at køre, hvilket vil sige at folk skal faktisk testes ligesom piloter der flyver, og det manglede vel også bare, eller hvad. [???]
tilføjet af

Var der ikke kun tale om

dem som skulle erhverve sig et kørekort, og dem som skulle forny deres kørekort, og hvornår er det man skal forny sit kørekort første gang, så disse døds bilister slipper vi nok ikke af med sådan lige med det samme. 😖
tilføjet af

Var der ikke kun tale om

Omkring Blodpropper -Blødersygdommen .
Min datter fik nældefeber da vi flyttede til huset i Auning hun havde været gennem et tærro forløb med mine veninder der vil havde vores liv smadret og det gav sig udslag i nervebetonet nældefeber .De sidder nemlig i Familierådgivningen i Center Vest .
Hun fik blå finger -blod og læber og blodudsting i huden som streger blev indlagt og gav hende noget der til hjælp .Jeg fik en Hund sidste år den fik minstrationer og som alle andre hunde ,men jeg opdagede at vandet når hun drak det gav kroppen til at give blodstyrtning på hunden og når hun lader være med at tage vand kommer der næsten ingen blod ,jeg lagde mærke til det var en fast ting omkring vores vand -vandmåleren havde vores VVS mand aldrig set nogle steder før sådan brandt af indvendigt samt syret i midten af måleren .Der har været flere der har fået skiftet deres vand system ind til huset og der var intet med vores ind til dem over for fik skiftet der kom der jord i vores vand men er nu iorden ,jeg tror vores vand alt efter hvad de kommer i det kan give forskellige sygdomme alt efter hvilken tærro form de samarbejder om .
tilføjet af

Var der ikke kun tale om

Omkring Blodpropper -Blødersygdommen .
Min datter fik nældefeber da vi flyttede til huset i Auning hun havde været gennem et tærro forløb med mine veninder der vil havde vores liv smadret og det gav sig udslag i nervebetonet nældefeber .De sidder nemlig i Familierådgivningen i Center Vest .
Hun fik blå finger -blod og læber og blodudsting i huden som streger blev indlagt og gav hende noget der til hjælp .Jeg fik en Hund sidste år den fik minstrationer og som alle andre hunde ,men jeg opdagede at vandet når hun drak det gav kroppen til at give blodstyrtning på hunden og når hun lader være med at tage vand kommer der næsten ingen blod ,jeg lagde mærke til det var en fast ting omkring vores vand -vandmåleren havde vores VVS mand aldrig set nogle steder før sådan brandt af indvendigt samt syret i midten af måleren .Der har været flere der har fået skiftet deres vand system ind til huset og der var intet med vores ind til dem over for fik skiftet der kom der jord i vores vand men er nu iorden ,jeg tror vores vand alt efter hvad de kommer i det kan give forskellige sygdomme alt efter hvilken tærro form de samarbejder om .

Men så må man holde op med at drikke vand, hvis man vil køre bil, og undgå at blive syg, eller gøre som jeg der snupper en halv flaske whisky, for ellers tør jeg ikke køre bil.
tilføjet af

7000 bilister mister kørekortet, efter nytår.

en morga/kola og marsipan men ikke fra fakta forhelved en hundlård og blosåkker i orden så køre opel skie bilsæljer snydde mig. kraftedme 3000 kr og råst i dør sgu ha pråbbet marsipan fra fakta i halsen og dorlig ånne af hundelård. sån idiot
tilføjet af

Spark i mine boller af maj sæl!

Ja kraftedeme! Edder mame! Jeg vil losse mig selv i mine kugler og klemme en hundelård uj i håred! Men hvorfor vil jeg det? Jeg kan ikke styre mine bevægelser!!! Jeg spasser ujjj i Jylland (jag er næmli fra Varde!)
vh.
NOSSESPARKEREN
tilføjet af

En psykotest burde være obligatorisk

så man kunne frasortere de rasende og koleriske vanvidsbilister som ikke kan få ind i deres små dumme hoveder at vejen lige så meget er til for andres skyld som for deres.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.