5tilføjet af

Fiat Panda (2004-2007)

Nogen der har erfaringer med denne model?Gode som dårlige..
Mvh TAC
tilføjet af

kun dårlige erfaringer

fait er kort og godt ikke godt.......og værdi tab nærmest håbløst
tilføjet af

Kun gode erfaringer.

Jeg har en Panda fra 2007, som min kone og jeg er så glade for. Den er billig at køre, og at lave, ikke fordi jeg ar haft udgifter med den endnu. Den er lille udvendig men stor indeni. Vi har både plads til barnevogn, sønnens weekendseng, vores dyner og puder, tøj tasker og maget mere. Kun rosende ord!
tilføjet af

ELSKER min Panda

Det er den absolut fedeste bil i prisklassen.Nem og bekvem, dog skal mænd over 190 nok tænke sig om 2 gange inden de køber den:-). Man skal naturligvis købe en bil der passer til behovet, men bor man i byen, så er den ideel. Super nem at parkere m.m
tilføjet af

Absolut kun gode erfaringer

Vi købte en fabriksny Panda 1,2 Dynamic med aircon og det hele i maj 2007. Den har nu kørt 18.000 km. Den har kun været hos Fiat en gang, nemlig til 1 års service. Der har ikke været reklamationer af nogen art overhovedet. Vi fik den Dinitrolbehandlet og lakforseglet fra ny - den skal holde i rigtig mange år. Den er økonomisk, driftsikker og meget praktisk. Et rigtig godt køb
tilføjet af

:o)

... altså min kæreste er 196 cm og han kan altså godt være i vores panda (sædet er dog kørt helt tilbage) min vi er glade for vores. men vi er en familie på 3, når vi engang bliver 4+ holder den måske ikke så længe mere...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.