Hannover
Hey
Er det nogen der ved om Hannover skal spille d.11 oktober 2008 på hjembane mod nogen?
Er det nogen der ved om Hannover skal spille d.11 oktober 2008 på hjembane mod nogen?
| First time... |
| I nattens mulm |
| Vil du |
| Lige en sidste. HAHAHA |
| Er Don Ø en rigtig gud? |
| Jule- og julemiddagtraditioner |
| Nytår |
| George W. Bush. |
| Indrømmer jeg er skiknarkoman |
| WFH - snyd og bedrag eller?? |