4tilføjet af

64000 kr?

Skriver lige et nyt indlæg, da det ik ser ud som om folk går ind på det andet. Men jeg spurgte om nogle kendte et opholdssted for overvægtige, og nogle foreslog www.kuren.dk. Udemærket sted, men 64000 for et ophold? det får jeg ALDRIG råd til. Nogen der kender noget billigere?
tilføjet af

Ja...

Samsø Højskole tager kr. 4000,- for 14 dage, 600 ekstra, hvis man skal have enkeltværelse, DET er billigt. Skal afsted til sommer. MVH Birgit
tilføjet af

nu ved

jeg ikke om du arbejder, men jeg ved da i nogle tilfælde hvor der er tale om svært overvægt kan man tale med en sagsbehandler (eller hvad de nu hedder) og så kan det være kommunen/fagforening vil hjælpe, hvis ens overvægt gør at man har det psykisk dårligt eller er sygemeldt m.m.
tilføjet af

Før sommer?

Ved du om der er kurser før sommer? Har du evt et link til en hjemmeside?
For jeg starter på studie igen til sommer, så det skal helst være før der.
tilføjet af

hejsa..

hvor slemt er de`? hvor meget skal du af med og skal det være på ophold?? hvis man selv går igang med sin kost og motion kan man gøre en stor del selv...og det koster ikke alverden...
jeg begyndte at træne i fitnes med en veninde og tænke mere over kosten... der tabte jeg mig 20kg på 1 år.ca... men kunne sagtens have gået mere op i kosten, men tillod mig selv slik og kage hver gang jeg havde lyst...måske bare ik så meget som ellers.
men ved godt man blir holdt mere fast og får mere hjælp på ophold, men kan godt følge dig i det nok ik er billigt.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.