33tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Det er jo i virkeligheden rigtig mange danskere.
Kender du en der er eller har været psykisk syg?
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Ved godt der ikke er så mange af dem men er overbevist om at hovedparten er DF'ere.
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Nu ved jeg ikke hvor du har fundet de tal, og hvad man basere det på.
Det overrasker mig ikke at så mange danskere lider af depression og angst, samt blandet personlighedsforstyrrelser.
Hvis vi derimod taler om sygdomme, som skizofreni, borderline og pskykotiske sygdomme, så kommmer tallet meget bag på mig.
Den undersøgelse du har set til, vil jeg mene gælder for alt fra moderat depression til skizfrene sygdomme.
Det overrasker mig ikke at flere og flere rammes af angst, alvorlig stress og depression. Vi er i dagens danmerk meget presset på alle områder.
Man skal have det perfekte job, og være den ferfekte forælder og være hustru/husbond. Flere og flere stræber sig efter at leve efter perfekte reklamer,og jeg må sige at mediernes press er med til at køre folk ud et sted som er umuligt at befinde sig.
tilføjet af

Her er 33 af de allermest syge

Statsminister: Helle Thorning-Schmidt
Finansminister: Bjarne Corydon
Justitsminister: Morten Bødskov
Integrations- og socialminister: Karen Hækkerup
Europaminister: Nicolai Wammen
Minister for by, bolig og landdistrikt: Carsten Hansen
Børne- og ungdomsminister: Christine Antorini
Forsvarsminister: Nick Hækkerup
Beskæftigelsesminister: Mette Frederiksen
Transportminister: Henrik Dam Kristensen
Fødevareminister: Mette Gjerskov
SF, seks ministre:
Udenrigsminister: Villy Søvndal
Erhvervs- og vækstminister: Ole Sohn
Sundhedsminister: Astrid Krag
Miljøminister: Ida Auken
Minister for eksport og udenrigshandel: Pia Olsen Dyhr
Skatteminister: Thor Möger Pedersen
Radikale, seks ministre:
Økonomi- og indenrigsminister: Margrethe Vestager
Udviklingsminister: Christian Friis Bach
Videnskabsminister: Morten Østergaard
Kulturminister: Uffe Elbæk
Kirke- og ligestillingsminister (og nordisk samarbejde): Manu Sareen
Klimaminister: Martin Lidegaard
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Er der virkeligt så mange muslimer i Dk?
tilføjet af

Erfaringer

Der er noget med at varme vibratioer, positivisme og sådan noget direkte MODVIRKER nogle psykiske problemer, måske også politiske problemer.
tilføjet af

Opløs df (snarest)

Uanset om psykiske problemer går godt i hånd med dfére så skal de der har psykiske problemer vel have det bedre, på nogle gode måder.
tilføjet af

Dårekistelemmer-psykiatribrugere.

Alene er der forvirring omkring hvad der må hedde sygdom og hvad der er neurotypiske spektrumforstyrrelse eller neurologisk lidelse (eksempelvis sygdommen epilepsi), eller psykiske lidelser, der ikke må hedde "sygdom eksempelvis Downs syndrom er ikke en sygdom,sygdommen er opkaldt efter den britiske læge L. Down. (Psykopaterne er IKKE "syge"!) $cientology fornægter ligefrem eksistensen af psykisk sygdom, Den med at alle psykiatriske diagnoser er humbug og svindel, og at en medicinsk psykiatrisk diagnostisering er umulig at stille kan jeg IKKE købe, men jeg er dog enig med Scientologianerne i, at der sker et omfattende medicinmisbrug, faktisk udbredt tvangsmedicinering, også af børn, og at der gennem århundrder har været ofte torturagtige overgreb på de vanvittge/afsindige, som man kaldte dem i gamle dage. Det der gik forud for psykiatrien var dårevæsenet!
Nu er jeg folkepensionist + endnu en pension, men da jeg mistede benet og var ekstremt svær at genplacere på arbejdsmarkedet efter at være erklæret 1/3 arbejdsdygtig i mit fag og herefter sendt i arbejdsprøvning, endte udredningsforløbet med, at jeg skulle i nærkonakt af tredje grad med en ikke af mig valgt psykiater med en diagnose, som førtidspensionsmyndighederne hoppede på. Om jeg er så skør som det blev påstået ved jeg ikke, men jeg kom med i den sorte bog, men der er sikkert mange, der har måtte udstyres med supplerende skuffediagnoser i førtidspensionssager, som vel ingen kan gennemskue.
Både dem, der har eksperiemnteret med sig selv eller ladet sig lokke til at afprøve de hårde stoffer, (hvor dem på min egen årgang vel er døde for over 30 år siden) dem der er gået ned med arbejdsbetinget stress og udbrændthed, dem der ikke kunne klare en uddannelse/eksamen, hjemvendte soldater med PTSD, ADHD-børn og mange mange andre tæller vel med sammen med dem der vitterligt er psykisk syge i en simpel sammentælling, som vel kunne give et endnu højere facit end 100.000 psykiatribrugere.
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Er der virkelig så mange DF'ere
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Mon ikke at 99 % af verdens befolkning har "lidt" problemer med at finde ud af tingens rette sammenhæng, nogle steder har de i midlertid ikke tid at gruble over det, de har rigeligt med at få hverdagen til at hænge sammen, der skal skaffes mad på bordet lys og varme, men det er vel ikke så mærkeligt, at homo sabiens har psykiske problemmer, alene det at forstå tilværelsen, hvorfor hvordan osv, næ det er sku ikke så mærkeligt, at verden er på stesolid alkohol kokain canabis, eller ligefrem dyrker det ukulte, i håb om at der er en mening med galskaben, hvad kan man ellers forvente, her et eller andet ukendt sted i verdensrummet, måske fås svaret på den ydereste dag ved perleporten.
tilføjet af

Stigmatiserede tæller også med.

Rettelse: Jeg mente 500.000 og ikke 100.000 hvilket er akut tastaturfumlesyge, og at facit kunne blive endnu højere, hvis både psykisk syge, sygeliggjorte og stigmatiserede tælles sammen. Det hedder sig at en borger ikke kan klage over en psykiaters afgørelse men måske få en ny vurdering hos en anden psykiater. Får man først et stempel, så hænger man på den.
I øvrigt, nu driller jeg, er der denne kollektive smittefarlige tvangstanke her på SOLen at dette at tilslutte sig bestemte politiske partier uanset farve i sig selv er en sygdom.
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

ja det passer da meget godt på dem som stemte El og så er der de autonome fra ungdomshuset
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

jeg kender rigtig mange... men er også selv sindslidende og går på skole for sindslidende
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

borderline ER en personlighedsforstyrrelse
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Er der virkelig så mange DF'ere

Har Du nogen officiel fortegnelse over politisk tilhørsforhold hos de der er syge ??
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Eller også kunne man sige at 500.000 er under behandling og dermed måske slet ikke syge mere - mens endnu flere af dem som vi tror er "normale" går rundt og virkelig er syge fordi de ikke er i behandliing.
Der er en bizar tendens til at sætte lighedstegn mellem den der er i behandling og den der er syg.
tilføjet af

hver tiende dansker er tossede og sære el unikke

Eller også kunne man sige at 500.000 er under behandling og dermed måske slet ikke syge mere - mens endnu flere af dem som vi tror er "normale" går rundt og virkelig er syge fordi de ikke er i behandliing.
Der er en bizar tendens til at sætte lighedstegn mellem den der er i behandling og den der er syg.

det kommer jo også an på om man er genetisk disponeret og ens ene bedstefar var psykopat eller ens mor blev lidt skitzofren efter en voldtægt i ungdommen
om man er socialt disponeret: fordi man er uvidende om sine egene reaktioner, andres forventninger, udstødt, mobbet, arbejdsløs , doven
om man spiser og fører sin tilværelse forkert eller godt nok og er tryg og tilfreds
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Hvad med debatspammere/fanatikere, er de psykiske og problematiske ?
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Det er jo i virkeligheden rigtig mange danskere.
Kender du en der er eller har været psykisk syg?

Hans Birgir Hansen skrev
Besøg disse to link http://www.mmk.info/ og http://cchr.org/ tryk sprog oppe i højre
side venstre side kontagt siden dansk læs art på de to link info alle psykisk syge i
dk du og andre kender få dem læse art og stoppe gå til psykiater og psykologer i dk.
De trænger alle slappe af uden læse aviser høre radio se tv skal de genfinde balance
de trænger sund kost frukt & grønsager i mindre portion fra morgen & udpå aften & få
væske & motion & bruse eller karbad & en god nat søvn det vil hjælpe dem i Danmark.
tilføjet af

Attest på at man er rigtig klog?

hdshds skrev:
Eller også kunne man sige at 500.000 er under behandling og dermed måske slet ikke syge mere - mens endnu flere af dem som vi tror er "normale" går rundt og virkelig er syge fordi de ikke er i behandliing.
Der er en bizar tendens til at sætte lighedstegn mellem den der er i behandling og den der er syg.
(citat slut)
Ja, og dem der har været behandlede er stigmatiseret. En tidligere "tosset" har nogenlunde samme retsstilling som en tidligere kriminel, dvs. er ikke til at stole på.
To forskellige uafhængige af hinanden oplyste, at det kun var dem, der havde været til psykiater, evt. indlagt på kolbøttefabreikke, vil kunne stille med en lægeerklæring på at være "rigtig klog". Det modbevises så desværre af den idlære registrering i centrale registre.
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Du mener vel om de har en blå og en rød "kasse" på psykiatriregistret, og en til til dem, der er politisk uafklarede, Fruppe?
tilføjet af

Dårekistelemmer-psykiatribrugere.

Alene er der forvirring omkring hvad der må hedde sygdom og hvad der er neurotypiske spektrumforstyrrelse eller neurologisk lidelse (eksempelvis sygdommen epilepsi), eller psykiske lidelser, der ikke må hedde "sygdom eksempelvis Downs syndrom er ikke en sygdom,sygdommen er opkaldt efter den britiske læge L. Down. (Psykopaterne er IKKE "syge"!) $cientology fornægter ligefrem eksistensen af psykisk sygdom, Den med at alle psykiatriske diagnoser er humbug og svindel, og at en medicinsk psykiatrisk diagnostisering er umulig at stille kan jeg IKKE købe, men jeg er dog enig med Scientologianerne i, at der sker et omfattende medicinmisbrug, faktisk udbredt tvangsmedicinering, også af børn, og at der gennem århundrder har været ofte torturagtige overgreb på de vanvittge/afsindige, som man kaldte dem i gamle dage. Det der gik forud for psykiatrien var dårevæsenet!
Nu er jeg folkepensionist + endnu en pension, men da jeg mistede benet og var ekstremt svær at genplacere på arbejdsmarkedet efter at være erklæret 1/3 arbejdsdygtig i mit fag og herefter sendt i arbejdsprøvning, endte udredningsforløbet med, at jeg skulle i nærkonakt af tredje grad med en ikke af mig valgt psykiater med en diagnose, som førtidspensionsmyndighederne hoppede på. Om jeg er så skør som det blev påstået ved jeg ikke, men jeg kom med i den sorte bog, men der er sikkert mange, der har måtte udstyres med supplerende skuffediagnoser i førtidspensionssager, som vel ingen kan gennemskue.
Både dem, der har eksperiemnteret med sig selv eller ladet sig lokke til at afprøve de hårde stoffer, (hvor dem på min egen årgang vel er døde for over 30 år siden) dem der er gået ned med arbejdsbetinget stress og udbrændthed, dem der ikke kunne klare en uddannelse/eksamen, hjemvendte soldater med PTSD, ADHD-børn og mange mange andre tæller vel med sammen med dem der vitterligt er psykisk syge i en simpel sammentælling, som vel kunne give et endnu højere facit end 100.000 psykiatribrugere.

Hans Birgir Hansen skrev
Jeg opfodre dig & alle andre sol bruger debattør læs art fra bunden mod toppen på link
side http://www.mmk.info/ det sker bag ryggen på befolkningsgrupper i al verdens lande
der besvist af autoriteter eksperter læger psykiater psykologer føre jer alle bag lys.
Se http://www.cchr.org/ tryk på sprog oppe i højrehjørne venstre side kontagt og dansk
læs art: info familie og venner og hvem du kender på arbejdet det er vigtig info få ud
til alle brugere af daglig varer og pensionister i foreninger få andre vær med >info<.
tilføjet af

Der er mange penge i det ....

Det er en kort historie ... min kone gik til læge...lægen stillede diagnosen (efter fem minutes undersøgelse)....depression.....udskrev antidepressiv medicin og
vanedannede sovemedicin....Konklusion efter 2 måneder: .....opkøbte(fik udskrevet) medecin for ca.3000dkk og ca.200 tabletter af vanedannedesovemedicin...
man måtte kun tage (får udskrevet) max 20 tabletter for de 2 maneder..... 2 indlegelser på psykiatrisk hospital og tilbud med elektrochokbehandling.....
idag 6 måneder efter første lægebesøg....psykisk syg og på sygedagepenge !!!! I de 6 måneder.....utalige lægebesøge og speciallægebesøge !!!!
LÆGERNE SKABER SELV DERES PATIENTER MED HJÆLP AF MEDICIN !!!!!
MENNESKER ER KUN ET MIDDEL FOR AT FÅ PENGE...PENGE...PENGE !!!!!
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

jo kender vist en med diagnose, men om han stadig er psykisk syg vides ikke, det er en gammel diagnose . .
tilføjet af

Pyt med dem. Vi bygger jo landet på kulturberigere

i dag.
tilføjet af

Der er mange penge i det ....

De fik fat i hende inden det gik helt galt 😃
tilføjet af

Scientology eller Psykiatri?

tilføjet af

Scientology eller Psykiatri?

http://www.youtube.com/watch?v=UFBZ_uAbxS0

Hans Birgir Hansen skrev
Dianetik & scientology bygger på mennesket & psykology & psykiatri bygger på dyreforsøg
det er noget kritikere af dianetik & scientology ikke kan se i øjnene da alle er ofre i
lokalsamfund i kommuner amt region i Danmark for psykologi & psykiatri jeg ser i sol.
Se http://www.mmk.info/ og http://www.cchr.org/ tryk sprog oppe i højre hjørne siden på dansk læs art se video det sker i det skjulte de fremmer forbrydelse og folkedrap dette
gør ikke dianetik og scientology der afslører psykologi og psykiatri se det i øjnene.
tilføjet af

Havregrød eller skumphidhuser

Havregtrød kogt på vand, det er måske rigtig godt som morgenmad og mellemmåltid, på en psykofysiologisk måde til forældre og deres børn med adhd . . . når dyr kan komme til at trives bedre på en hensigtsmæssig kost og ernæring, så kan det jo også være at visse opskrifter fungerer rigtig fint sammen med visse medicinske præparater, og måske specielle motionsplaner ?
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Nu er der ikke noget der henviser til at 500.000 Danskere skulle være tosset i hovedet.
Der er dog noget der viser, at hvis man lider af en sygdom i skallen, så er det sandsynligt, at man har flere sygdomme i skallen.
Bredt, svarer antallet således til antallet af kernevælgere i DF, og man må derfor mene, at de psykisk syge, er vel repræsenteret i Folketinget.
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

Nu er der ikke noget der henviser til at 500.000 Danskere skulle være tosset i hovedet.
Der er dog noget der viser, at hvis man lider af en sygdom i skallen, så er det sandsynligt, at man har flere sygdomme i skallen.
Bredt, svarer antallet således til antallet af kernevælgere i DF, og man må derfor mene, at de psykisk syge, er vel repræsenteret i Folketinget.


... s
tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

tilføjet af

500.000 danskere er psykisk syge

I kan også bare købe Hubbards bog selv og læse den www.bogenomsindet.dk så slipper vi for at diskuttere noget, som I alligevel ikke kender til.
tilføjet af

L. Ron Hubbard? Scientologi-skvadderhovedet?

Folk, der udtaler sig autoritativt om tomatplanters hemmelige tankeliv har IKKE Dolphs respekt! FAKTUM!
Hvor livet dog er interessant. Men det er du IKKE! Din hjerne lugter af makrelsalat - som alle mulige galninge har tisset på! YES, SIR!
Sådan!
Vh
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.